Monitorul Cartierelor

Concurs de curățenie între asociațiile de proprietari din Cluj-Napoca. Valoarea premiilor este de peste 750.000 de lei.

Clujul curat. Cele mai bine întreținute spații ale blocurilor din municipiul Cluj-Napoca vor fi premiate de administrația locală în cadrul concursului de curățenie generală desfășurat în perioada mai – iulie 2025.

Concurs de curățenie între asociațiile de proprietari din Cluj-Napoca|Foto: Primăria Cluj-Napoca - Facebook Concurs de curățenie între asociațiile de proprietari din Cluj-Napoca|Foto: Primăria Cluj-Napoca - Facebook

 

 


Concursul dintre asociațiile de proprietari, devenit tradițional la Cluj, și care vizează întreținerea spațiilor verzi, a parcărilor, precum și a terenurilor aferente imobilelor ce aparțin domeniului public sau privat al municipiului se va desfășura în perioada 12 mai – 7 iulie 2025. 

În acest an, Primăria alocă un buget de 752.000 de lei pentru premierea asociațiilor de proprietari care vor participa la concursul sub genericul „Curățenie generală”. 


CITEȘTE ȘI: 
Concurs de curățenie între asociațiile de proprietari din Cluj-Napoca. Premii pentru cele mai curate blocuri.

În 2024, valoarea totală a premiilor a însumat 582.000 de lei.

Premii pentru cele mai cele mai bine întreținute spații ale blocurilor din Cluj

Primăria a alocat un buget generos de 752.000 de lei din bugetul propriu pentru premierea asociațiilor de proprietari:
*40 de premii I – fiecare în valoare de 3.200 de lei
*40 de premii II – fiecare în valoare de 2.700 de lei
*80 de premii III – fiecare în valoare de 2.200 de lei
*200 de mențiuni – fiecare în valoare de 1.700 de lei


Practic, față de ediția de anul trecut, numărul mențiunilor s-a dublat. 

Asociațiile de proprietari sau locatari pot folosi banii primiți numai în scopul reparării, amenajării, refațadizării și efectuării lucrărilor necesare imobilului în care locuiesc sau aferente acestuia.


La nivelul administrației locale va fi constituită o comisie de montorizare-jurizare, care va fi formată din reprezentanți ai Consiliului Local, reprezentanți ai aparatului de specialitate al primarului și un reprezentant al operatorului de salubritate. 

Înscrierea la concurs a asociațiilor de proprietari/locatari se va desfășura în perioada 12 – 23 mai 2025. 


Lucrările de curățenie pentru asociațiile implicate în proiect se vor desfășura în perioada 12 mai – 2 iunie, iar ulterior se va proceda la verificarea în teren a fiecărei asociații înscrise în concurs. 

Punctajul obținut va fi stabilit în baza unor criterii de evaluare, precum:
*amenajarea și curățenia spațiilor verzi
*amenajarea și curățenia parcărilor din zonă
*amenajarea și curățenia zonei de intrare în bloc
*aspectul general al fațadei imobilului de locuit
*situația cablurilor dezafectate (electrice, telefonice, CATV etc)
*colectarea selectivă a deșeurilor la sursă

După verificările din teren, în a doua etapă de jurizare care se va desfășura în urma reverificărilor, comisia de monitorizare-jurizare va stabili ierarhia finală ținând cont de punctajul acordat inițial și modul în care au fost remediate deficiențeele constatate. 

Punctajul maxim este de 120 de puncte. 

Consiliul Local va aproba în ședința de săptămâna viitoare un proiect de hotărâre cu privire la desfășurarea unei noi ediții a concursului de curățenie generală între asociațiile de proprietari. 

Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Concurs de curățenie între asociațiile de proprietari din Cluj-Napoca. Primăria îi premiază pe cei mai gospodari clujeni

Ultimele Stiri
abonare newsletter