Sute de și muncitori și utilaje lucrează pe lotul Suplacu de Barcău - Chiribiș, parte a Autostrăzii Transilvania. Secțiunea „muzeu” ar putea fi dată circulației după mai bine de 20 de ani de la începera inițială a lucrărilor.
Până la finalul lui 2025, România ar putea inaugura aproape 120 de km de autostradă și drum expres. Secțiunea Zimbor - Poarta Sălajului de pe Autostrada Transilvania ar putea fi încheiată în iarna acestui an.
CNAIR caută firmă de pază și patrulare pe Autostrada Transilvania, lotul Biharia-Borș II. Contractul pentru lotul Nușfalău-Suplacu de Barcău a fost contestat la CNSC.
În prezent, potrivit datelor oficiale, România are contracte de infrastructură în execuție pentru mai bine de 800 de km de drum de mare viteză. În scurt timp, secțiunea de 15,7 km de pe Autostrada Transilvania, dintre Chețani și Câmpia Turzii, va fi redată circulației.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat recent două licitații pentru supervizarea lucrărilor pe loturile Suplacu de Barcău - Chiribiș și Chiribiș - Biharia, „blocate” în contestații.