Începând de vineri, traficul greu de tranzit este oficial interzis în municipiul Cluj-Napoca, o măsură fermă care vizează reducerea aglomerației și a poluării în oraș. Viceprimarul Dan Tarcea a testat personal noul traseu ocolitor, împreună cu un șofer profesionist de camion, pentru a evalua beneficiile reale ale acestei decizii.
Traficul de tranzit pentru TIR-uri și mașinile de mare tonaj a fost interzis, oficial, în Cluj-Napoca, după deschiderea drumului expres de la Tureni. Măsura a intrat în vigoare vineri, 18 iulie.
Traficul de tranzit pentru TIR-uri și mașinile de mare tonaj va fi eliminat din Cluj-Napoca, după deschiderea drumului expres de la Tureni. Indicatoarele de interzicere a traficului greu vor fi amplasate în mai multe locații de la intrarea în municipiu.
Traficul de tranzit pentru TIR-uri și mașini de mare tonaj va fi interzis în Cluj-Napoca. Măsura va contribui semnificativ la fluidizarea circulației din municipiu și reducerea poluării.
Drumul expres de la Tureni a fost deschis circulației! „Este o investiție extraordinară! De 35 de ani aștept acest drum”, spune primul șofer care a circulat pe DEx4 Cluj.
Drumul expres de la Tureni, construit de Dimex și CON-A, urmează să fie deschis, joi, traficului rutier. După cum semnalează deputatul Remus Lăpușan, politicienii ar trebui să păstreze o oarecare decență în asumarea meritelor pentru acest proiect: „Nu e vorba de un concurs de imagine”, spune social-democratul clujean.
Deschiderea drumului expres de la Tureni va avea un impact major în ceea ce privește descongestionarea traficului din municipiul Cluj-Napoca. „Tot traficul greu va fi eliminat din oraș”, spune primarul Emil Boc.
Proiectul Culoarului de mobilitate Nord va eficientiza conectivitatea din oraș printr-o mobilitate crescută și va oferi o infrastructură rutieră modernă, cu piste de biciclete, spații verzi și noi parcări subterane.