Administrație

Lucrările la drumul județean care face legătura între Luna de Sus și Buru continuă într-un ritm alert. Sectorul de drum are o lungime de 42 de km

Lucrările de reabilitare și modernizare a drumului județean DJ 107M, derulate de Consiliul Județean Cluj în cadrul unui proiect cu finanțare europeană, continuă într-un ritm alert.

Lucrările  de reabilitare și modernizare a drumului județean DJ 107M, derulate de Consiliul Județean Cluj în cadrul unui proiect cu finanțare europeană, au depășit stadiul fizic de 60%/ Foto: Consiliul Județean Cluj Lucrările de reabilitare și modernizare a drumului județean DJ 107M, derulate de Consiliul Județean Cluj în cadrul unui proiect cu finanțare europeană, au depășit stadiul fizic de 60%/ Foto: Consiliul Județean Cluj

 

 


Lucrările  de reabilitare și modernizare a drumului județean DJ 107M, derulate de Consiliul Județean Cluj în cadrul unui proiect cu finanțare europeană, au depășit stadiul fizic de 60%. 

 


Acestea vizează un sector în lungime de 42 de kilometri și traversează localitățile Luna de Sus, Vlaha, Săvădisla, Lita, Liteni, Săcel, Băișoara, Iara, Surduc, Buru, până la limita cu județul Alba.

CITEȘTE ȘI:
Restricții de circulație pe Autostrada Transilvania, la nodul Gilău. Se montează panouri fonoabsorbante

 „Am solicitat constructorilor menținerea unui ritm susținut al lucrărilor ce vizează modernizarea DJ 107M, unul dintre cele mai lungi drumuri județene ale Clujului. Finalizarea la termenul stabilit este importantă atât pentru localnici, cât și pentru turiștii care ne vizitează zona montană, întrucât acest drum asigură o legătură directă între DN 1 (E60) și DN 75 care facilitează accesul spre municipiul Cluj-Napoca și spre județul Bihor (DN 1), respectiv spre județul Alba (DN 75). De asemenea, acest drum județean permite accesul spre unele dintre cele mai pitoreşti zone turistice montane din judeţul Cluj, respectiv Valea Ierii și Băișoara”, a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.


În ceea ce privește stadiul operațiunilor, tronsonul situat între kilometrul 15+000 și kilometrul 42+000 se prezintă la nivel de strat de uzură, urmare a  așternerii celor două straturi de asfalt - binder și strat de uzură, cu excepția localităților Lita și Liteni unde, momentan, se execută alte tipuri de lucrări. Se impune a fi precizat faptul că pe raza localităților Săcel, Băișoara, Iara, Surduc și Buru lucrările de asfaltare în două straturi au fost finalizate în totalitate.

CITEȘTE ȘI:
Lucrări impresionante pe Autostrada Transilvania. UMB „mută un deal” pentru a face loc șoselei.

De asemenea, se află în derulare sau foarte aproape de finalizare lucrări la 13 poduri. Astfel, se continuă lucrările la șapte poduri noi în urma demolării celor vechi, iar șase poduri sunt vizate de lucrări de modernizare și reabilitare. Dintre acestea, opt poduri înregistrează un stadiu fizic al lucrărilor de 95-98%, un pod este realizat în proporție de 90%, două poduri în proporție de 85%, un pod în proporție de 75% și un pod în proporție de 65%.


În această etapă activitatea se concentrează pe sectorul de drum Luna de Sus – Vlaha – Săvădisla situat între pozițiile kilometrice 0+000 și 15+000, operațiunile constând în lucrări de asfaltare, realizarea de rigole și accese betonate la proprietăți.

Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Unde ajung banii din eternele asfaltări? Cine își bate joc de drumurile județene din Cluj?

Podul care traversează Valea Negrului din comuna Iara va fi modernizat. Restricții de circulație pe timpul lucrărilor

abonare newsletter