După 20 de ani de la primele lucrări, CNAIR nu știe cum trebuie să arate lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș al A3, care sunt detaliile tehnice și ce lucrări mai sunt de făcut, susține Horațiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
Noi blocaje pe două loturi ale Autostrăzii Transilvania. CNAIR a suspendat licitația pe lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș, iar la lotul Poarta Sălajului – Nușfalău a prelungit termenul de depunere a ofertelor.
O nouă licitație a fost lansată, la început de an, pentru găsirea unui constructor care să continue lucrările începute de Bechtel pe lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș al Autostrăzii Transilvania.
Loturile Biharia-Chiribiș și Chiribiș-Suplacu de Barcău ale Autostrăzii Transilvania sunt „blocate în birocrație”, la aproape două decenii de la semnarea primelor contracte pentru construirea sectoarelor de drum.
Lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș al Autostrăzii A3 Transilvania, care include viaductul construit de Bechtel, rămâne în continuare blocat în birocrație, la doi ani de la lansarea licitației.
„Record mondial negativ pe AutostradaTransilvania Chiribiș-Suplacu de Barcău”, susține Asociația Pro Infrastructură (API). „Avem confirmarea că responsabilii din Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au decis să anuleze licitația pe cei 26,35 kilometri blestemați”, mai transmite ONG-ul.
Licitația pentru lotul Suplacu de Barcău - Chiribiș al Autostrăzii Transilvania ar putea fi anulată, atrag atenția mai mulți politicieni din partidul de opoziție USR.