IULIUS marchează un sfert de secol, perioadă în care compania a redefinit standardele din retailul românesc și a contribuit semnificativ la transformarea urbană a marilor orașe din țară.
RIVUS, cel mai nou proiect al grupului IULIUS, realizat în parteneriat cu Atterbury Europe, în Piața 1 Mai din Cluj-Napoca, va deveni unul dintre cele mai importante centre de lifestyle din țară prin prisma diversității de funcțiuni pe care o va aduce pe piața clujeană.
Aproximativ 9 din 10 români ar alege să lucreze în sectorul privat, indiferent dacă au sau nu un loc de muncă momentan, acest trend fiind şi mai accentuat în rândul tinerilor din Generaţia Z.
Fosta platformă Carbochim va fi transformată, prin intermediul proiectului de reconversie și regenerare urbană propus de compania IULIUS, estimat la jumătate de miliard de euro, într-un spațiu cu utilizare mixtă, destinat întregii comunități.
Un nou salt marchează finalul lunii martie la Profi: depășirea numărului de 1100 de magazine Partener.