Până la finalul anului 2024 vor fi dați în circulație câte 100 de kilometri pe an, ba chiar „la anul se poate ajunge la 150 de kilometri, nu la 100”, a declarat Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Constructorul UMB va începe lucrările la secțiunea lipsă de pe Autostrada A1 Lugoj-Deva în mai sau iunie, în avans față de termenul estimat. Ministrul Transporturilor dă vina pe urși pentru întârzierea proiectului.
Licitația pentru lotul Suplacu de Barcău - Chiribiș al Autostrăzii Transilvania ar putea fi anulată, atrag atenția mai mulți politicieni din partidul de opoziție USR.
Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă (USR), s-a dezlănţuit la adresa primarului Emil Boc numindu-l mincinos, incompetent, paralel cu proiectele mari de infrastructură. Drulă este de părere că domnia lui Boc se apropie de sfârşit. „Un lucru e limpede, «Emile, vremea ta apune». Acum arăţi la fel de PSD-ist ca Sorin Grindeanu şi, din păcate, sunteţi cuplul perfect care distruge regiunea Cluj”, susţine acesta.
Lotul lipsă din Autostrada Transilvania, între Cluj-Napoca și Târgu Mureș, are acum un constructor desemnat. Este vorba despre o asociere româno-spaniolă.