Actualitate

Cel mai mare festival din Europa are loc anul viitor la Cluj-Napoca

Federația Share, cea care este responsabilă de proiectul Cluj Capitală Europeană a Tineretului 2015 a prezentat, miercuri, strategia de comunicare și brand pentru 2015.

Cluj Capitala Europeană a Tineretului 2015 are o strategie de comunicare și un brand. Potrivit reprezentanților Heraldist & Wondermarks, cei care au realizat cele două elemente, anul viitor vor fi peste 1.500 de evenimente și 365 de zile de activitate. “Am numit anul 2015 Europe’s Largest Festival (cel mai mare festival din Europa) pentru că toată lumea poate ține minte acest concept simplu.  Hai să vezi cel mai mare festival din Europa pentru că în fiecare zi se întâmplă ceva. Vino și stai patru luni în Cluj, vino să vezi evenimentele de muzică sau doar TIFF-ul.  Cam așa încercăm să prindem cât mai mulți turiști, cât mai multe companii care să vină în Cluj”, a declarat Adrian Docea, reprezentant Heraldist & Wondermarks.

Acesta a adăugat că anul viitor Cluj Capitală Europeană a Tineretului va avea un posibil public de peste 80.000 de studenți, 250.000 de turiști care vin anual în Cluj, o parte fiind străini, 500.000 de locuitori ai zonei metropolitane.  


Logo-ul este o matriță a vechii cetăți

Brandul Cluj Capitală Europeană a Tineretului 2015 a fost realizat pornind de la forma vechii cetăți Cluj-Napoca. Brandul este de fapt o formă stilizată a formei vechii cetăți. “Logo nu e un simplu logo ci o platformă deschisă creativ oricui. Am pornit de la o formă elevată a cetății vechi pe baza căreia am făcut o matriță. Un turist care vine în Cluj își poate face fotografia logo. Am vrut să păstrăm filosofia share: arată și altora ce ai văzut tu. Este o matriță orin care toți devenim creativi”, a mai spus Adrian Docea.


Logo-ul poate fi aplicat și pe tricouri. Este foarte creativ pentru că suportă orice cromatică. Ar putea fi pus și pe aplicații.

Ultimele Stiri
abonare newsletter