Proiectul celor două viaducte de peste trei kilometri de la Nădășelu și Topa Mică intră în linie dreaptă. Lucrările în teren vor debuta în august 2025.
România riscă să rămână fără finanțare europeană pentru continuarea proiectelor de infrastructură. Segmentul Nădășelu - Poarta Sălajului, realizat în proporție de 80%, riscă să rămână fără bani din PNRR.
Ministerul Transporturilor a emis autorizația de construire pentru viaductele de 3 kilometri de pe lotul Nădășelu - Zimbor de pe Autostrada Transilvania.
Viaductele de peste trei kilometri de la Nădășelu și Topa Mică, județul Cluj, sunt curs de avizare. Lucrările în teren ar putea debuta în vara lui 2025.
Pe secțiunea de 30 km dintre Cluj și Sălaj a autostrăzii Transilvania constructorul s-a mobilizat în teren. Pentru a beneficia de banii europeni, lucrările pe segmentul Nădășelu – Zimbor trebuie încheiate până în 2026.
Multiple viaducte și lucrări complexe pe secțiunea Nădășelu-Mihăiești de pe Autostrada Transilvania. Termenul de realizare pentru segmentul de 30 de km a fost extins.
Primele foraje în teren pentru realizarea viaductului de la Topa Mică (A3). Secțiunea Nădășelu – Zimbor (30 km) nu poate fi deschisă nici în 2025 în lipsa celor două viaducte din județul Cluj.