Economie

TUI Travel Center România a inaugurat cea de-a patra agenție din Cluj-Napoca

După 3 ani de la lansarea pe piaţa românească a brand-ului TUI Travel Center, Grupul Eurolines a inaugurat cea de-a 77 a agenție de turism din România și a patra din Cluj Napoca. Faptul că 7% din cifra de afaceri globală a TUI este realizată în Cluj, face

TUI Travel Center România a inaugurat cea de-a patra agenție din Cluj-Napoca

Prin deschiderea celei de-a patra agenții în Cluj-Napoca TUI Travel Center devine  agentul turistic cu cele mai multe agenții locale din România.

Rezultatele din ultima vreme ale companiei  fac ca în planul de afaceri al TUI orașul Cluj să capete un rol important: din cifra de afaceri globală a grupului TUI Travel Center (66 milioane euro), 7% provin din Cluj-Napoca. În numai trei luni de funcționare, agenția din clădirea The Office a generat deja vînzări de 300 de mii de euro. Printre destinațiile de vacanță preferate ale clujenilor, se numără  Antalya, Rhodos sau Palma de Mallorca.


TUI Travel Center a făcut investiţii importante în imaginea, confortul și tehnologia oferite clienţilor în reţeaua de agenţii. Un nou concept de agenţie de turism a fost gândit şi implementat pentru a oferi clienţilor experienţe unice, încă din primul moment al achiziţionării vacanţei. Investiția medie într-un birou de vânzări TUI Travel Center se ridică la 50.000 euro.

„Este probabil cea mai mare investiție într-o agenție de turism din Cluj. Ne dorim un mediu prietenos,  unde consultanța să aibă loc într-un cadru relaxant. Este un nou concept pe care l-am dezvoltat în România: un client trebuie să-și înceapă vacanța încă din agenția de turism. De aceea am înlocuit atmosfera de ghișeu cu cea a unul living de casă” a declarat Dragoș Atanasiu, fondatorul grupului Eurolines în România.


Evoluția TUI Travel Center la trei ani de la deschiderea primei filiale în România:

- 112 % creştere a cifrei de afaceri faţa de 2011: 66 milioane euro faţă de 31 milioane euro;


- 7% din cifra de afaceri derulată de TUI Travel Center este făcută în Cluj Napoca;

- 370% creştere a vânzărilor de vacanţe în 2014 faţă de 2011;


- 29% creștere a cifrei de afaceri în primul trimestru al anului 2014;

- numărul de agenţii a crescut de la 52 la 77;

Ultimele Stiri
abonare newsletter