monitorulcj.ro Menu

Clujul, in Pauza Publicitara

Fabiana Lorincz, 33 de ani, casiera„Chiar ar trebui sa se faca ceva in legatura cu treaba asta, pentru ca unele din aceste insemne sint de-a dreptul inestetice. Ma refer la panourile alea uriase lipite de blocuri sau cele agatate si suspendate la intimplare. Nu inteleg de ce au aminat o hotarire care ar fi trebuit luata demult.“Victor S., 27 de ani, actor„Nu pot sa pricep care este problema in toata tevatura aceasta. Metoda afisarii reclamelor in oras este peste tot in lume. Reclama este sufletul comertului, se stie foarte bine, si cred ca municipalitatea baga destui bani in buzunar de pe urma publicitatii de pe domeniul public. Si firmele astea care isi pun reclama trebuie sa traiasca din ceva, nu?“Ioana Secara, 60 de ani, pensionara„Nu stiu care este problema, de ce tot amina luarea unei decizii in ceea ce priveste publicitatea stradala. Ar putea exista posibilitatea, de ce nu, sa fie vorba de niste interese ca acestea sa ramina in felul cum se prezinta in momentul de fata. Atunci cind e vorba de bani, orice e posibil. Ce-i drept, e drept, unele din afisele astea arata urit.“Rares B., 29 de ani, agent vinzari„E imposibil sa nu se gaseasca o cale de mijloc, de compromis, care sa impace pe toata lumea. Parerea mea e ca toata «afacerea» asta a devenit un subiect de disputa intre putere si opozitie, asa cum se intimpla de obicei. Bineinteles ca treaba asta nu face bine nimanui. Asta este.“Ioan Rotar, 42 de ani, patron magazin„Ca intotdeauna cind e vorba de bani, apar si contradictiile. Si eu cred ca in treaba asta, cu publicitatea, e vorba de multi bani la mijloc. Stiu ca blocul in care stau are un contract cu o firma care a dorit sa-si puna un panou din asta sus pe bloc si care a dat o suma de ordinul sutelor de euro ca sa poata face treaba asta.“

comments powered by Disqus