În locul unui spațiu gri, betonat, a cărui utilitate a rămas uitată în timp, în anii ‘80, zona de nord a Clujului poate fi regenerată și transformată într-un adevărat plămân al orașului, cu cartiere moderne, eco, verzi, nu precum dormitoarele Clujului, cartierele uriașe în care betonul și griul au fost și sunt o constantă.
Suntem la începutul unei transformări radicale a zonei industriale din nordul orașului, unde numeroase platforme industriale vor deveni zone mixte de tip rezidențial-comercial-birouri.
Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB) susține studenții pentru a beneficia de reducerile prevăzute de lege pentru abonamentele de călătorie cu mijloacele de transport în comun, simplificând procedura de decontare.
În timp ce orașele se extind, vechile zone industriale intră în declin. Europenii vor locuințe, centre comerciale și clădiri de birouri, iar economia se reorientează de la producție spre servicii.
Consiliul Județean Cluj ia în calcul dezvoltarea unei societăți de transport județean care să rezolve problemele de mobilitate și să ofere condiții moderne de călătorie în Cluj.
Vineri 13, trafic cu ghinion. Clujenii pot circula gratis, vineri, cu toate mijloacele de transport public, însă aceștia preferă mașina, astfel că traficul este dat peste cap.