Pe secțiunea de 30 km dintre Cluj și Sălaj a autostrăzii Transilvania constructorul s-a mobilizat în teren. Pentru a beneficia de banii europeni, lucrările pe segmentul Nădășelu – Zimbor trebuie încheiate până în 2026.
Lungimea autostrăzilor din România a crescut cu 140 de kilometri în 2024. În același timp, mai bine de 20% din structura rețelei de drumuri publice era reprezentată de drumuri pietruite și de pământ.
Asocierea condusă de Dimex2000, din care face parte și constructorul Con-A, avansează în ritm accelerat pe șantierul Drumului Expres de la Tureni (DEx4), atingând un stadiu fizic de 85%.
Contractul pentru ultimul și cel mai valoros lot din Autostrada Transilvania, cel de la Poarta Sălajului la Nușfalău, va fi semnat la sfârșitul acestei săptămâni, a anunțat, marți, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Cel mai mare contract de infrastructură rutieră, în valoare de 6,8 miliarde lei, pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău (A3) ar putea fi semnat în perioada următoare.
Lucrările la drumul expres de la Tureni, ce va oferi o conexiune directă la Autostrada Transilvania, vor fi încheiate în iunie 2025. Șoferii nu vor mai fi nevoiți să tranziteze Turda.