monitorulcj.ro Menu

50 de elevi clujeni, implicati intr-un proiect european de 15.000 de euro

Proiectul „Mobile Schooling“ a reunit atit elevi de la Grupul Scolar de Protectia Mediului Cluj, cit si elevi din Grecia, Spania, Polonia si Italia. Proiectul a fost sustinut din fonduri europene, valoarea totala fiind de 15.000 de euro.     Proiectul „Mobile SchoolingS, organizat de Grupul Scolar de Protectia Mediului Cluj impreuna cu alte scoli din Grecia, Spania, Polonia si Italia, a ajuns ieri la final. Evenimentul de inchidere a fost marcat de Conferinta Internationala Comenius „Mobile Schooling“.     Cu aceasta ocazie, Livia Ardelean, directorul Grupului Scolar de Protectia Mediului Cluj, a declarat ca prin intermediul proiectului cei 50 de elevi implicati au invatat cum sa intocmeasca un CV pe model european, dar si cum sa isi promoveze propriile valori, astfel incit sa obtina un loc de munca pe masura.     „Proiectul nostru are ca principal obiectiv orientarea in cariera. Este foarte important ca elevii au exersat instrumentele de promovare personala pentru accesarea unui loc de munca. Este important sa arati ca esti bun“, a declarat la rindul sau Felicia Boar, profesoara de Biologie si coordonator de programe educative in cadrul Grupului Scolar de Protectia Mediului Cluj.    Intilniri „de lucru“ cu colegii din strainatateProfesorii implicati in proiect au explicat ca elevii au exersat prin metode interactive realizarea unui CV si a unei scrisori de intentie, acelasi lucru facindu-l si colegii lor din celelalte tari. Astfel, ulterior au fost organizate patru intilniri „de lucru“ la care au participat toti elevii, din toate cele cinci tari. In cadrul acestor intilniri, fiecare elev a avut ocazia de a-si impartasi experientele din timpul proiectului. In plus, organizatorii „Mobile Schooling“ sustin si conceptul de scoala mobila, prin care elevii din Romania pot merge la studii in alte tari europene. De altfel, conducerea scolii clujene isi doreste ca scoala mobila sa devina o traditie pe viitor.

comments powered by Disqus