monitorulcj.ro Menu

BCR – mai nou, mai puternic, mai bun

Inceputul unei noi etape de succes„Lansarea noului logo va fi o zi memorabila pentru banca noastra, pentru actionarii nostri si mai ales pentru clientii nostri. Sint sigur ca lansarea noului logo reprezinta doar inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR, precum si consolidarea pozitiei de lider al pietei bancare romanesti si a celei de membru important al Erste Group. Daca pina acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era“, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.Noul logo adopta elemente de identitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestind astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.Mai mult decit o schimbare de litere si culoriCea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului „S“ rosu la BCR. Litera „S“ rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra „S“-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrind intr-o cutie de economii.„Este mult mai mult decit o schimbare de litere si culori. Avem un nou logo mai puternic, pentru un nou BCR, mai puternic si mai bun. Am dorit ca mai intii sa transformam intregul sistem de functionare in ansamblul sau, astfel incit clientii sa simta imbunatatirile la nivelul produselor si serviciilor, precum si atentia sporita la standarde europene, cu care sint tratati“, a adaugat Danila.Profesionalism si deschidere, dinamism si inovatieLansarea noului logo al BCR nu inseamna stergerea istoriei bancii, a traditiei bogate pe care o are, a rezonantei si notorietatii numelui, care este usor de reperat si identificat. Tocmai de aceea s-a decis si pastrarea numelui: Banca Comerciala Romana, un activ de mare valoare.„Specializarea personalului si a sucursalelor bancii pe segmente de afaceri, retail si corporate si continuarea politicii de extindere a retelei de unitati inseamna solutii adecvate oferite fiecarui client. Culorile noului logo BCR, albastru si rosu, transmit profesionalism si deschidere, respectiv o atitudine proactiva, dinamism si inovatie“, a precizat Danila.„Gindim la fel“Insotind lansarea noului logo, o noua campanie de imagine pentru BCR a demarat pe 3 septembrie. Campania a cautat formula potrivita pentru a transmite mesajul schimbarii catre public si clienti. Mesajul – „Gindim la fel“ – subliniaza dorinta bancii de a veni in intimpinarea cerintelor clientilor sai si de a armoniza scopurile comune ambelor parti. Comunicarea se va face prin intermediul spoturilor TV si prin materiale tiparite si machete de presa.O data cu aceasta schimbare istorica, BCR va continua sa lucreze pentru a veni in intimpinarea nevoilor clientilor sai, lansind, in aceasta luna, o larga paleta de produse si servicii. Astfel, banca face inca un pas inainte catre a dovedi ca „gindeste la fel“ cu clientii sai si se adapteaza permanent cerintelor acestora. Invitati de seama la Cluj si SibiuPrintre cei care au onorat invitatia BCR Cluj cu prilejul lansarii noului logo s-au regasit importanti oameni de afaceri din judet Vasile Leordean, Liviu Neag, oficialitati – subprefectul Sorin Platon, reprezentanti ai unor institutii implicate in economia judetului, reprezentanti ai mass-media, personalitati ale vietii culturale, Andrei Marga, presedintele consiliului academic al UBB, alaturi de managementul judetean si regional al BCR. Lansarea „noului BCR“ in judetul Cluj este parte a unui eveniment la scara nationala care a fost transmis in direct de canalul TV The Money Channel, cel mai important canal TV de business din Europa Centrala si de Est.La Sibiu, deschiderea a fost facuta de Elena Cinpoca, director retail pe Sibiu, care a vorbit de realizarile importante de peste timp si despre ceea ce ofera noul BCR prin apartenenta la Erste Bank. Noua Sigla cu noul logo a fost dezvelita de primarul Klaus Johannis si directorul executiv de retail Honorius Croitorescu. Au luat cuvintul Klaus Johannis, primarul orasului Sibiu, care a amintit despre parteneriatul dintre BCR si Sibiu in proiectul „Sibiu – Capitala Culturala 2007“, BCR fiind unul din sponsorii principali, Ioan Ciolan de la Ambient, om de afaceri important in Sibiu, Teodor Ancuta, presedintele Bursei Monetar Financiare si de Marfuri Sibiu, care a tinut sa precizeze colaborarea speciala cu BCR in doua proiecte de durata in ceea ce priveste schimbul valutar si sistemul de compensare si decontare. Constantin Chiriac, directorul Teatrului „Radu Stanca din Sibiu“, a vorbit despre implicarea BCR in activitatile din Capitala Culturala 2007 si despre sprijinul deosebit acordat in special evenimentelor teatrale la Sibiu. Noi produse si servicii• Centrele imobiliare retail – aceste centre sint concepute pentru a deveni punctul de referinta al pietei bancare romanesti, privind finantarea investitiilor imobiliare ale persoanelor fizice. In Bucuresti, centrul este operational incepind de luni, 3 septembrie.• O relansare a design-ului intregului portofoliu de carduri – toate cardurile emise incepind cu 3 septembrie vor avea noul design.• Un nou portal web – accesind www.bcr.ro toti clientii pot solicita on-line carduri si credite, avind acces in timp real la informatii referitoare la intreaga gama de produse si servicii a BCR.• Pachete de produse si servicii asociate contului curent – vor fi lansate in partea a doua a lunii septembrie; noul cont curent va fi pus in valoare prin asocierea cu alte produse si servicii ale bancii: carduri de debit si/sau credit, interogari de sold si retrageri gratuite de numerar la ATM, tranzactii on-line sau la telefon, diverse plati etc.• Un nou Centru de Contact BCR – (va fi lansat o data cu noile facilitati ale contului curent), prin intermediul caruia clientii vor avea posibilitatea sa efectueze multiple operatii, precum si sa beneficieze de asistentaValorile BCRBCR, membra a Erste Group, pune accent pe stabilirea unor relatii bune si de lunga durata cu clientii sai. Acest lucru se realizeaza prin intelegerea nevoilor clientilor si venind in intimpinarea acestora. Aceasta este noua abordare a bancii – desi sintem cu totii diferiti, totusi „Gindim la fel“ si avem ceva in comun: dorinta pentru o viata mai buna. BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala, fiind cea mai importanta institutie bancara din Romania si gestionind active de peste 16 miliarde de EUR. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii, avind in prezent 520 de sucursale si agentii in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispozitia clientilor o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking si e-commerce, emite 23 de tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM – peste 1.300 si 11.000 de POS. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si strainatate, prin subsidiare si sucursale bancare, cu o prezenta marcanta prin societatile sale de profil, pe piata de capital, pe piata leasingului, pe cea a asigurarilor si in domeniul managementului activelor.Erste Group este unul dintre liderii sistemului financiar din Europa Centrala si de Est, cu peste 50.000 de angajati care deservesc peste 16 milioane de clienti in mai mult de 2.700 de unitati din 8 tari. Erste Group gestiona, la 30.06.2007, active in valoare de 198 de miliarde EUR, inregistra un profit net de 566 de milioane EUR si un ROE de 13,8%.

comments powered by Disqus