Continuă lupta pentru cel mai mare contract de autostradă din România. WeBuild contestă la Curtea de Apel București decizia CNSC favorabilă turcilor de la Makyol.
„Lotul Meseș” al A3 ar putea avea constructor luna aceasta, în condițiile în care constructorul Makyol a câștigat contestația împotriva CNAIR pentru lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nușfalău.
CNAIR a semnat cu constructorul Precon contractul pentru proiectarea și execuția segmentului de 29 km Chiribiș-Biharia de pe Autostrada Transilvania (A3).
Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) obligă CNAIR să semneze contractul cu Precon pentru lotul Chiribiș-Biharia de pe Autostrada Transilvania.
Licitația pentru realizarea viaductelor de la Nădășelu și Topa Mică, de pe Autostrada Transilvania, poate fi deblocată, în condițiile în care contestația depusă de turcii de la Ictas a fost respinsă de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.
Firma Construcții Erbașu a câștigat licitația și poate semna contractul pentru realizarea lotului Suplacu de Barcău - Chiribiș (26,35 km), contestațiile depuse de Precon și Nurol fiind respinse luni.
Contestația Ictas suspendă licitația pentru viaductele de la Nădășelu și Topa Mică de pe Autostrada Transilvania: „CNAIR nu a scos la licitație nimic altceva decât o linie pe o hartă”, susține firma.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) are undă verde pentru semnarea contractului pentru lotul Biharia-Chiribiș al Autostrăzii Transilvania cu firma românească Precon.