Într-un scenariu optimist, lucrările la fostul segment Bechtel de pe Autostrada Transilvania ar putea fi încheiate în vara anului viitor. În cazul unor blocaje, secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș ar putea fi inaugurată la finalul lui 2026.
Viaductele de peste trei kilometri de la Nădășelu și Topa Mică, județul Cluj, sunt curs de avizare. Lucrările în teren ar putea debuta în vara lui 2025.
Pe secțiunea de 30 km dintre Cluj și Sălaj a autostrăzii Transilvania constructorul s-a mobilizat în teren. Pentru a beneficia de banii europeni, lucrările pe segmentul Nădășelu – Zimbor trebuie încheiate până în 2026.
Asocierea condusă de Dimex2000, din care face parte și constructorul Con-A, avansează în ritm accelerat pe șantierul Drumului Expres de la Tureni (DEx4), atingând un stadiu fizic de 85%.
Cel mai mare contract de infrastructură rutieră, în valoare de 6,8 miliarde lei, pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău (A3) ar putea fi semnat în perioada următoare.