Economie

Banca Comercială Română deschide la Cluj prima unitate pe modelul centrelor de dialog financiar (P)

Noul spațiu BCR se află pe strada Bd. 21 Decembrie 1989, nr.77 (The Office, cladirea A-B), Cluj-Napoca.

  • Unitatea este echipată cu multiple bancomate și multifuncționale, care oferă acces facil la operațiuni financiare diversficate, inclusiv depunere de numerar pentru persoane juridice
  • Spațiul încurajează și suține dialogul în baza principiilor de educație financiară, pornind de la diagnosticul bugetului personal, până la ce poate face fiecare pentru a-și îndeplini visurile și planurile de viață

Banca Comercială Română (BCR) își consolidează prezența în orașul Cluj-Napoca prin inaugurarea unei noi unități, creată pe baza unui model ce transformă agenția bancară într-un centru de dialog financiar. 

Conceptul de amenajare reprezintă un model inovator de comunicare bancară și încurajează dezvoltarea unui dialog mai deschis și apropiat de fiecare. Clienții care vor intra în noua unitate din Cluj se vor bucura de o experiență bancară caldă și la standarde înalte, atât prin abient, cât și prin sprijinul personalizat și consilierea pentru alegeri financiare inteligente. 


„Este o bucurie să anunțăm deschiderea unei noi unități BCR în Cluj pe modelul inovator al centrelor de dialog financiar. Acest spațiu modern și prietenos pentru clienți este gândit ca un loc pentru conversații deschise despre bani, la baza cărora stau principii de educație financiară.

Ne dorim să cunoaștem nevoile clienților noștri și să le răspundem cu sfaturi valoroase, luând în calcul venitul de care dispun, obiectivul pe care îl au și stilul lor de viață. Colegii mei sunt pregătiți să ofere un astfel de dialog financiar personalizat, mai apropiat de clienți, care îi va ajuta să facă alegeri financiare inteligente, fie că vorbim de economii, credite, achiziții de proprietăți, produse de investiții sau finanțarea unei afaceri.


Suntem aici să le schimbăm experiența vizitei într-o unitate bancară și să discutăm despre cum putem avea o relație sănătoasă cu banii”, a declarat Petru Ciurtin, Director Zonal Retail BCR.

Într-o suprafață totală de 950mp, BCR pune la dispoziția clienților 8 săli dedicate întâlnirilor, 3 casierii, 7 zone de consiliere informală, 2 săli de întâlnire corporate, 2 săli de întâlnire Private Banking, o zonă de recepție, la care se adaugă și un spațiu special, modular, care poate fi folosit pentru diverse evenimente, traininguri și întâlniri. De asemenea, sucursala beneficiază și de zonă Self Service 24 Banking, cu două ATM-uri (bancomate), două echipamente multifuncționale (MFM), precum și cu un ADN (automat de depunere numerar pentru persoane juridice) – toate disponibile non-stop. Clienții pot efectua, și în afara orelor de program ale băncii, tranzacții precum: retrageri și depuneri numerar, schimb valutar, retrageri numerar în euro, plata facturilor și plata ratelor, transferuri, extras de cont, schimbare PIN și multe altele.


Noua unitate BCR este prevăzută să acomodeze în sălile și zonele de consiliere și așteptare, simultan, un număr de 50 de clienți și 60 de consilieri financiari, la care se mai adaugă încă 30-40 locuri în spațiul modular creat.

Noua unitate BCR se află pe Bd. 21 Decembrie 1989, nr.77 (The Office, cladirea A-B), Cluj Napoca și a fost dezvoltată inclusiv și mai ales pe baza recomandărilor și sugestiilor oferite de clienți, astfel încât să îndeplinească nevoile și dorințele acestora.


**

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.


BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 321 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – 1.700 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce. 

BCR - Comunicare Corporativă

Anca Iliescu, e-mail: ancaalina.iliescu@bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele și serviciile BCR vă rugăm să folosiți următoarele modalități de contact

 InfoBCR 
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
Telefon: *2227, apelabil gratuit din toate reţelele naţionale 

CITEȘTE ȘI:

Automatizarea procesării documentelor de popriri, la 371 de sucursale BCR

BCR, singura bancă dispusă să împrumute Clujul cu 400 milioane de lei

abonare newsletter