Administrație

Birou modern de Evidență a Populației în Florești. Noul centru va dispune de ghișee pentru emiterea buletinelor electronice

Floreștenii vor avea servicii publice de ultimă generație, prin intermediul noului Birou pentru Evidența Populației din comună.

Un nou Centru pentru Evidența Populației, în Florești/Foto: Bogdan Pivariu Facebook.com Un nou Centru pentru Evidența Populației, în Florești/Foto: Bogdan Pivariu Facebook.com

 

 


În comuna Florești a fost operaționalizat, vineri, un nou Centru de Evidență a Populației, care dispune de cinci ghișee – patru pentru preluarea documentelor și unul pentru eliberarea actelor de identitate.  

 


„O administrație eficientă utilizează noile tehnologii pentru a pune la dispoziția cetățenilor servicii publice de ultimă generație, reducând considerabil timpul de răspuns și îmbunătățind interacțiunea directă cu cetățenii.

Este și cazul Primăriei Florești, care are oficial, începând de astăzi, un nou compartiment modern de Evidență a Populației”, a anunțat, vineri, primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, prin intermediul unui mesaj publicat pe pagina oficială de Facebook


Astfel, noul Birou de Evidență a Populației dispune de 4 ghișee de preluare documente și 1 ghișeu dedicat eliberării documentelor de identitate, ceea ce va contribui semnificativ la reducerea timpilor de așteptare și la facilitarea interacțiunii cu instituția.

Un nou Centru pentru Evidența Populației, în Florești/Foto: Bogdan Pivariu Facebook.com

De asemenea, în cadrul centrului vor fi disponibile două ghișee dedicate emiterii cărților de identitate electronice


„În momentul extinderii proiectului pilot de emitere a cărților electronice din municipiul Cluj-Napoca, la nivelul întregului județ Cluj, 2 ghișee vor fi dedicate - din aceasta toamnă - fluxului de emitere a noilor cărți de identitate electronice”, a explicat primarul Bogdan Pivariu. 

Prin deschiderea noului centru, cetățenii vor beneficia de o serie de avantaje, precum:
Reducerea masivă a timpilor de răspuns și de așteptare pentru obținerea documentelor.
Implementarea unui design modern și eficient în spațiul de lucru, asigurând un mediu prietenos și confortabil pentru cetățeni.
Utilizarea unui flux eficient de preluare și predare a documentelor, optimizând procesul de eliberare a actelor.
Utilizarea de tehnologii de ultimă oră pentru eliberarea cărților de identitate în modelul nou, ce oferă caracteristici de securitate și funcționalități avansate.
Evidențierea noutăților în timp real, asigurând transparență și precizie în tot acest proces.


Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Campus integrat pentru învățământ dual, în Florești. Investiție de 21 de milioane de euro, finanțată prin PNRR

Buletinele electronice, emise la nivel național până la finalul anului

În Cluj au fost emise peste 5.000 de buletine electronice. Proiectul se va extinde la nivel național

Ultimele Stiri
abonare newsletter