Administrație

Trenuri electrice pe ruta Huedin - Cluj - Bistrița. Două oferte depuse pentru 62 de rame electrice de scurt parcurs

Firmele Siemens și Alstom „se bat” pe contractul pentru furnizarea a 62 de rame de scurt parcurs pe mai multe rute ferioviare din țară, inclusiv la Cluj.

Trenuri electrice pe ruta Huedin - Cluj - Bistrița. FOTO: Facebook/ Autoritatea pentru Reformă Feroviară

 

 


Două firme, Siemens și Alstom, au depus oferte în cadrul unei licitații pentru rame electrice regionale pe mai multe căi ferate din țară, inclusiv pe ruta Huedin - Cluj - Bistrița. Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a anunțat că au fost depuse ofertele la licitația pentru 62 de rame de scurt parcurs. Licitația este împărțită în trei loturi, iar pentru fiecare lot ARF ar fi primit câte două oferte, respectiv din partea Alstom și Siemens, scrie Economica.net.

 


La procedura de achiziție publică privind achiziționarea a 62 de rame electrice de scurt parcurs, organizată de Autoritatea pentru Reformă Feroviară, în data de 20 ianuarie 2023, au fost depuse oferte pe toate cele trei loturi, anunță ARF.

„În conformitate cu prevederile legislației, comisia de evaluare desemnată pentru această procedură se va întruni începând cu data de miercuri, 25 ianuarie pentru deschiderea ofertelor și evaluarea acestora. Ramele electrice de scurt parcurs achiziționate de către ARF sunt finanțate prin fonduri europene nerambursabile, în cadrul Programului Transport 2021-2027”, mai transmite ARF.


Trenuri electrice pe Cluj-Bistrița

Reprezentanții ARF amintesc că acest contract este împărțit în trei loturi, după cum urmează:

– Lotul 1 – 20 rame electrice regionale RE-R, destinate transportului feroviar de călători, de pe rutele București N – Ploiești S – Adjud, Iași – Pașcani – Suceava, Bacău – Pașcani, iar valoarea estimată este cuprinsă în intervalul 1.044.933.546 și 1.339.823.526 lei, fără TVA.


–  Lotul 2 – 23 rame electrice regionale RE-R, destinate transportului feroviar de călători, de pe rutele Brașov – Gheorgheni, Arad – Timișoara – Caransebeș, Huedin – Cluj – Bistrița, iar valoarea estimată este cuprinsă în intervalul 1.208.571.156 și 1.554.592.210 lei, fără TVA.

– Lotul 3 – 19 rame electrice regionale RE-R, destinate transportului feroviar de călători, de pe rutele București N – Ploiești V – Brașov, București N – Roșiori, București N – București Obor/Fundulea, Constanța – Fetești, iar valoarea estimată este cuprinsă în intervalul 984.207.051 și 1.255.872.715 lei, fără TVA.

CITEȘTE ȘI:

CFR Infrastructură a semnat contractul pentru modernizarea lotului patru a liniei ferate Cluj-Oradea. Clujenii așteaptă și noul pasaj de la Tăietura Turcului

abonare newsletter