Actualitate

200.000 lei merg spre renovarea Castelului Bánffy datorită PET-urilor și dozelor colectate la Electric Castle

Lidl investește 200.000 de lei în renovarea castelului Bánffy, după ce au fost colectate 11.000 de PET-uri și doze în timpul festivalului Electric Castle.

Donație de 200.000 lei pentru castelul Banffy, după Electric Castle / Foto: monitorulcj.ro Donație de 200.000 lei pentru castelul Banffy, după Electric Castle / Foto: monitorulcj.ro

 

 


În incinta festivalului Electric Castle, Lidl a pus la dispoziție trei aparate de colectare separată automată la ediția din 2023. Fiecare PET sau doză de aluminiu colectată prin intermediul celor trei aparate de colectare separată din festival înseamnă o donație de câte 1 leu din partea Lidl România pentru restaurarea castelului.

 


În acest an, festivalierii au colectat 11.000 de PET-uri și doze de aluminiu. Lidl a mărit donația, iar suma finală care va merge spre renovarea castelului Banffy este de 200.000 lei. 

„La fel ca în fiecare an, ne bucurăm să facem retrospectiva faptelor noastre pentru un viitor mai bun de la Electric Castle. Iată câteva dintre cele mai importante rezultate de la ediția de anul acesta: 11.000 de PET-uri și doze de aluminiu au fost strânse prin intermediul aparatelor de colectare separată automată din incinta festivalului. Toate acestea se vor transforma, în perioada următoare, în 200.000 de lei, pe care noi, Lidl, îi vom dona pentru renovarea castelului Bánffy. Peste 18.000 de festivalieri s-au bucurat de ateliere de upcycling organizate împreună cu partenerii noștri de la ASAP România (Armata Selectării Atente a Plasticului)”, a transmis LIDL România.


Din 2019 și până acum, Lidl România a investit în total peste 540.000 de lei în renovarea castelului, banii fiind folosiți la refacerea acoperișului, podelelor și la alte intervenții. Cu banii din acest an, investiția ajunge la 740.000 de lei. 

Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Cum te poți bucura de Electric Castle cu un buget restrâns? Top 5 produse pe care trebuie să le ai la festival, pe care le găsești la Royal Market, magazinul Lidl din festival

Nemții laudă „capitala” Cluj-Napoca pentru Untold și Electric Castle. Magnet pentru turiști

abonare newsletter