Proiectul celor două viaducte de peste trei kilometri de la Nădășelu și Topa Mică intră în linie dreaptă. Lucrările în teren vor debuta în august 2025.
România riscă să rămână fără finanțare europeană pentru continuarea proiectelor de infrastructură. Segmentul Nădășelu - Poarta Sălajului, realizat în proporție de 80%, riscă să rămână fără bani din PNRR.
Calea ferată Cluj-Oradea și secțiunea Nădășelu - Poarta Sălajului, parte din Autostrada Transilvania, nu vor pierde banii din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), potrivit Ministerului Transporturilor.
Ministerul Transporturilor a emis autorizația de construire pentru viaductele de 3 kilometri de pe lotul Nădășelu - Zimbor de pe Autostrada Transilvania.
În mai bine de cinci luni de zile, lucrările pe celebrul segment „Bechtel” au ajuns la 12%. Conform unui scenariu optimist, cei 26 km de autostradă ar putea fi deschiși circulației în vara anului viitor.
A început numărătoarea inversă până când se va putea circula pe drumul Expres DEx4 A3 – Tureni/DN1, construit de asocierea Dimex-CON-A. Progresul fizic în teren, în acest moment, a ajuns la 95%.