Ştiri din Transilvania

Ce rol va juca compania sibiană Con-A în asocierea care construiește DX A3 – Tureni?

Lucrările de realizare a drumului expres care va lega Autostrada Transilvania (A3) de drumul național DN1 în dreptul localității Tureni au demarat în forță. Constructorul a intrat deja cu utilajele pe teren. Ministerul Transporturilor a emis în august 2023 autorizația de construire pentru drumul expres.

Organizarea de șantier DX A3 – Tureni/ Foto: Con-A Organizarea de șantier DX A3 – Tureni/ Foto: Con-A

 

 


„Drum expres pentru realizarea conexiunii dintre Autostrada A3 (Zona Turda) și Drum Național DN1 (Zona Tureni)” este un proiect în valoare de 562 de milioane de lei, la care se va adăuga TVA, care a fost câștigat de o asociere a cărui lider este compania Dimex 2000 Company. Acestei companii i se alătură firmele Autotehnorom SRL, OPR Asfalt SRL, Obras Publicas Y Regadios SA și Con-A Operations. Această asociere beneficiază de o importantă expertiză în domeniul podurilor prin specialiștii companiei Con-A Operations din Sibiu. Compania sibiană are o experiență semnificativă în proiecte de infrastructură rutieră în domeniul podurilor/viaductelor.

 


Con-A este o societate sibiană cu capital 100% românesc, ea remarcându-se în domeniul construcțiilor pe segmentul industrial, fiind cea mai experimentată firmă din această categorie. A realizat cu succes peste 70 de proiecte industriale de-a lungul a peste 30 de ani de activitate, excelând în construcția și proiectarea a numeroase unități de producție. Portofoliul companiei cuprinde atât proiecte cu arhitectură complexă, cât și proiecte unde primează funcționalitatea.

Lucrările de realizare a drumului expres care va lega A3 de DN1 în dreptul localității Tureni au demarat în forță. Constructorul a intrat deja cu utilajele pe teren
 

În ceea ce privește construcția de drumuri, Con-A este una din puținele firme din România care deține tehnologia necesară pentru realizarea grinzilor de pod, grinzilor precomprimate, cu lungime de 45 de metri. Aceasta reprezintă cea mai mare lungime de grinzi care se poate realiza acum în România.


Așa va arăta supratraversarea DN1 peste DX A3

Con-A deține fabrica de prefabricate pentru produse din beton armat și precomprimat de la Mârșa, care asigură companiei un grad ridicat de eficiență, autonomie și rapiditate în execuția proiectelor. Echipată cu linii tehnologice la standarde înalte, utilaje performante și echipamente la nivelul celor întâlnite în cele mai moderne fabrici din Europa, unitatea de la Mârșa realizează elemente care respectă toate standardele europene în domeniu. Fabrica de la Mârșa are o capacitate de producție de 30.000 de metri cubi pe an.

Con-A deține fabrica de prefabricate pentru produse din beton armat și precomprimat de la Mârșa,
care asigură companiei un grad ridicat de eficiență, autonomie și rapiditate în execuția proiectelor

În județul Cluj, Con-A se poate lăuda cu realizarea câtorva proiecte spectaculoase. Este vorba despre Cluj Arena, Sala Polivalentă, dar și fabricile Guhring, Bosch și de Longhi.


Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

CON-A aniversează 33 de ani de activitate odată cu inaugurarea celei mai recente fabrici la care a finalizat lucrările – IFM Sibiu

Legătura Clujului la Autostrada Transilvania, în linie dreaptă! A fost desemnat constructorul pentru drumul expres DN1-A3

Ultimele Stiri
abonare newsletter