Sport

„U” Cluj, mesaj ferm după ipoteza unei posibile fuziuni cu CFR: „Numele, blazonul și istoria nu sunt negociabile”

Universitatea Cluj a transmis un mesaj ferm, după ce în urmă cu câteva zile Alin Tișe a adus în discuție o posibilă fuziune între cele două echipe clujene.

Stadionul Cluj Arena la meciul Universitatea Cluj - FC Hermannstadt. FOTO: Universitatea Cluj


Universitatea Cluj a oferit un comunicat de presă tranșant, după declarațiile făcute de Alin Tișe la începutul săptămânii. Reamintim că președintele CJ Cluj a transmis că își dorește o singură echipă în Cluj-Napoca, o formație etalon care  să reprezinte orașul cu succes în Liga Campionilor în următorii ani.

Citiți știrile monitorulcj.ro și pe Google News

Fanii lui „U” nu au vrut nici măcar să audă de o posibilă fuziune cu CFR Cluj sau o altă variantă similară, iar clubul a întărit această idee cu un comunicat de presă clar.


„Respingem ferm orice dezbatere care pune în discuție însăși existența FC Universitatea Cluj. Numele, blazonul, istoria, valorile și apartenența la comunitatea clujeană nu sunt și nu vor fi niciodată negociabile. Totodată, susținem o dezbatere care are în vedere construirea unui viitor sănătos și sustenabil pentru toate cluburile de fotbal din oraș.”, au transmis oamenii din conducerea lui „U”.

Universitatea Cluj a împlinit de curând 100 de ani de existență și cei apropiați lui „U” vor ca echipa să existe și în următoarea sută de ani.


„În fotbalul clujean, fiecare club își are propriul drum, propria filosofie și propria poveste. Susținem crearea unui mediu concurențial corect, în care rivalitatea se manifestă pe teren și produce spectacol, emoție și performanță. Atragem atenția asupra faptului că nicio intervenție artificială nu va putea deturna cursul implacabil al istoriei. “U” Cluj va fi aici și în următoarea sută de ani.”, se mai arată în comunicatul de presă.

Șefii lui „U” au făcut și câteva precizări cu privire la bugetul echipei. Universitatea primește 800.000 de euro de la Primăria Cluj-Napoca în acest an, dar această sumă nu acoperă nici jumătate din bugetul total.


„62% din bugetul de venituri al FC Universitatea Cluj vine din “core business”, adică din sponsorizări și parteneriate comerciale, din ticketing și merchandising, componente care, de altfel, se regăsesc, alături de drepturile TV (care la Liga 2 au o pondere extrem de mică) și în structura bugetelor cluburilor europene. Toate contractele de sponsorizare au fost obținute organic.”, au mai adăugat în comunicatul de presă conducătorii lui „U”.

CITEȘTE ȘI:

Conducerea lui „U” susține că echipa ar fi putut fi promovată deja dacă accepta jocurile de culise

„U Cluj” – Dinamo, Chiajna - Chindia, meciurile tur ale barajului. Când se joacă partidele

abonare newsletter