Administrație
Apahida se digitalizează! DocuBox, primul sistem inteligent pentru documentele emise de Primărie. Cristina Belce: „Fără program, fără stres, fără aglomerație”.
Primul DocuBox, un sistem inteligent care funcționează pe pricipiul EasyBox, a fost instalat de Primăria Apahida. Documentele oficiale pot fi obținute prin scanarea unui cod QR, fără program și timp pierdut la ghișeu.

Primul sistem automat de eliberare a documentelor administrative a fost instalat în fața Primăriei din Apahida, demers prin care administrația locală reduce birocrația și simplifică interacțiunea cu cetățenii.
Cristina Belce: Procesul de digitalizare va continua în Apahida
„Am instalat în fața Primăriei Apahida un automat DocuBox – primul box inteligent care funcționează exact ca un EasyBox, dar pentru documente emise de Primărie. Este disponibil 24 de ore pe zi”, a anunțat Cristina Belce, primarul comunei Apahida, prin intermediul unui mesaj video publicat pe pagina de Facebook.
CITEȘTE ȘI:
Investiții în infrastructura educațională din Apahida. Cristina Belce: „Copiii au un nou spațiu în care să învețe și să crească frumos!”
Astfel, după procesarea cererii depuse, solicitantul va primi un cod QR pe e-mail. Documentele pot fi ridicate prin simpla scanare a codului la automatul DocuBox, fără stres și timp pierdut la ghișeu.
„Cum funcționează? Depui o cerere la primărie. Când cererea este procesată, primești un cod QR pe e-mail
Te prezinți la DocuBox, scanezi codul și ridici documentele – fără cozi, când ai tu timp. Fără program, fără stres, fără aglomerație.
Noile tehnologii și digitalizarea sunt soluția pentru dezvoltarea Apahidei”, a explicat primarul Cristina Belce.
Prin introducerea soluțiilor digitale, cetățenii au astfel acces rapid și comod la documentele de care au nevoie.
Proiectul urmează să fie extins, iar administrația locală pregătește lansarea unui sistem online de depunere a cererilor.
Citiți monitorulcj.ro și pe Google News
CITEȘTE ȘI: