Economie

TAROM s-ar putea îndrepta către zona de low-cost

Compania TAROM s-ar putea îndrepta, în perioada următoare, către două direcții de dezvoltare, respectiv spre zona de low-cost sau spre accesarea de noi piețe, a declarat, marți, George Marin, vicepreședinte Business Strategy la TAROM, într-o conferință de specialitate.

“Avem în derulare o analiză, ce are ca termen de finalizare sfârșitul acestui an. După întocmirea analizei, vom decide care va fi structura exactă a flotei TAROM, în funcție de modelele de operare adoptate. În perioada următoare, compania TAROM s-ar putea îndrepta către două direcții de dezvoltare, respectiv spre zona de low-cost sau spre accesarea de noi piețe, cum ar fi, de exemplu, piața asiatică. În ceea ce privește piața Americii de Nord, rămâne să mai vedem, pentru că acolo concurența e foarte acerbă”, a declarat George Marin, conform Mediafax.

Acesta a precizat că TAROM nu are în vedere, în perioada următoare, să schimbe structura serviciilor oferite călătorilor, pentru că acest element reprezintă un mijloc de diferențiere pe piața de profil.


“Dacă analiza pe care o efectuăm va identifica suprapuneri de procese și activități, atunci vom lua măsurile care se impun. Compania TAROM nu se gândește însă la ora actuală să schimbe structura serviciilor oferite călătorilor, pentru că acest element reprezintă un mijloc de diferențiere pe piața de profil”, a mai spus George Marin.

Vicepreședintele Business Strategy a precizat că TAROM are în prezent 2.055 de angajați, din care 252 de piloți, dispunând de o flotă de 24 de avioane.

Etichete: tarom
abonare newsletter