monitorulcj.ro Menu

„Tepe“ stopate

Inspectorii OJPC Cluj au lipit pe usa, pe linga sigilii, si sentinta judecatoreasca„Razboiul“ dintre OJPC Cluj si Salarex Grup dureaza de mai bine de 7 luni. In decembrie, inspectorii clujeni au aplicat pentru prima data sigilii pe intrarea in cele doua case de schimb valutar ale firmei, respectiv cea de pe Bulevardul 21 Decembrie si cea de pe strada Bolyai. Numeroasele reclamatii sosite pe adresa OJPC Cluj din partea clujenilor inselati la schimb, precum si amenzile aplicate firmei au dus atunci la inchiderea temporara a activitatii Salarex Grup. Cu toate acestea, n-a trecut mult pina cind angajatii societatii, impreuna cu patronul, au rupt sigiliile si si-au continuat nestingheriti afacerile, atacind decizia OJPC Cluj in instanta. Procesul a durat mai bine de o jumatate de an. „Legea si-a spus in sfirsit cuvintul“, si-a motivat gestul Mircea Avram, directorul executiv al OJPC Cluj in timp ce aplica sigiliul pe usa unei agentii de schimb valutar. Activitatea caselor de schimb valutar sigilate nu are deocamdata prea mult de suferit, mai ales ca sint inchise in aceasta perioada pentru concedii. „Daca vor mai rupe sigiliile, vor transforma totul intr-o cauza penala, decizia Curtii de Apel Bucuresti fiind definitiva si in favoarea noastra“, afirma Mircea Avram.Clujenii care au asistat ieri la procesul de sigilare a caselor de schimb valutar s-au aratat foarte multumiti. „Eu n-am schimbat niciodata aici, dar stiu ca e furt pe fata. Vin aici mai ales batrini cu bani primiti de afara de la copii si pleaca inselati. Bine ca au inchis-o o data, nici nu stiu cum au putut sa o lase sa functioneze“, sustine grabit Alexandru B. „Circa un an de zile casele acestea vor ramine inchise, in cazul in care patronul nu intelege ca nu e bine ce face“, intareste directorul executiv al OJPC Cluj.Comision de 16%Sute de persoane au cazut in plasa celor de la casele Salarex Grup. Tarifele practicate erau afisate sus de tot linga intrare, pentru a atrage cit mai multi clienti, mai ales ca pareau mult mai avantajoase decit la concurenta. Nu la fel de avantajos parea, insa, si comisionul practicat, respectiv 16%, inscris undeva jos de tot cu litere foarte mici. In cazul unei tranzactii de mii de euro, clientul pleca cu milioane bune mai putin, din cauza tarifelor practicate. Cei mai multi dintre ei si-au recuperat paguba creata, insa numai dupa ce au depus contestatii. Ceilalti, insa, au ramas cu ochii in soare. 

comments powered by Disqus