Administrație

Digitalizarea continuă la Cluj. Numărul utilizatorilor aplicației „MyCAS” s-a triplat.

Consiliul Județean Cluj anunță că jumătate dintre clienții Companiei de Apă „Someș” folosesc plata online pentru achitarea facturii.

Numărul utilizatorilor aplicației „MyCAS” s-a triplat. FOTO: CJ Cluj Numărul utilizatorilor aplicației „MyCAS” s-a triplat. FOTO: CJ Cluj

 

 


Compania de Apă „Someș” SA, operator regional de apă aflat sub autoritatea Consiliului Județean Cluj, a realizat o analiză a gradului de utilizare a aplicației „MyCAS”, destinată, în principal, plății facturilor și înaintării de sesizări online cu privire la modul de funcționare a serviciului de alimentare cu apă și colectare-epurare ape uzate.

 


Astfel, de la lansarea acestei aplicații, în luna decembrie 2019, și până la finalul anului 2023, numărul conturilor înregistrate în aplicația MyCAS a crescut constant, de peste 3,3 ori, respectiv de la 19.216 la nu mai puțin de 64.261.

În ceea ce privește plățile electronice efectuate prin aplicația MyCAS, în ultimii patru ani s-a constatat o dublare a acestora, de la 139.000 în 2020, la 290.000 în 2023. În prezent, peste 20% din totalul facturilor emise de Compania de Apă sunt plătite prin această aplicație, utilizatorii preferând, în continuare, plata direct cu cardul sau prin transfer bancar.


„Am constatat, cu satisfacție, că numărul celor care preferă plata online este în continuă creștere, procentul acestora fiind de circa 50%. În paralel, continuăm, alături de Compania de Apă, să digitalizăm cât mai mult acest serviciu oferit clujenilor. De altfel, în prima parte a acestui an vom realiza cea de-a treia actualizare majoră a platformei, prin introducerea facilității legate de gestionarea fluxului documentelor. Concret, în câteva luni, clujenii vor putea urmări online parcursul actului înregistrat în sistem, până la momentul emiterii răspunsului”, a declarat domnul Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.

În prezent, aplicația MyCAS permite, pe lângă vizualizarea și plata online a facturilor, respectiv înaintarea de sesizări online, și alte categorii de funcționalități: solicitarea de avize, obținerea de recepții la lucrări, încheierea sau rezilierea contractelor de servicii, transmiterea indexului contorului, informarea prin e-mail cu privire la emiterea facturii, notificări cu privire la întreruperile de apă, restanțe de plată, avarii la rețea, etc.


Amintim faptul că platforma informatică este disponibilă atât în versiunea desktop, direct de pe site-ul www.casomes.ro, cât și ca aplicație mobilă, de sine-stătătoare, disponibilă gratuit în App Store și Google Play.

Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Panouri fotovoltaice pe clădirile Companiei de Apă Someș. Cheltuieli mai mici pentru energie

Ultimele Stiri
abonare newsletter