Actualitate

Facebook a schimbat algoritmul de afişare a conţinutului în fluxul de ştiri al utilizatorilor

Reţeaua de socializare Facebook a anunţat yilele trecute introducerea unor modificări noi în algoritmul de afişare a conţinutului în fluxul de ştiri al fiecărui utilizator.

Potrivit unui anunţ publicat pe pagina http://media.fb.com/, reţeaua de socializare a introdus de marţi noi reguli privind afişarea conţinutului în fluxul de ştiri (newsfeed) al utilizatorilor.

Astfel, în cazul utilizatorilor care au puţini prieteni sau prieteni care publică foarte puţin conţinut pe Facebook, reţeaua a modificat regula referitoare la restricţiile de afişare a postărilor multiple consecutive din partea aceleiaşi surse, oferind astfel utilizatorilor care doresc să petreacă mai mult timp online, mai mult conţinut din partea prietenilor şi paginilor pe care aceştia le urmăresc.


Facebook spune că, în urma sondajului efectuat în rândul utilizatorilor reţelei de socializare, mulţi dintre aceştia s-au plâns de faptul că ratează postări importante din partea prietenilor şi ale altor surse pe care le urmăresc. Pentru a rezolva această problemă, algoritmul de afişare a conţinutului a fost modificat pentru a permite o poziţie superioară în newsfeed a postărilor directe din partea prietenilor şi a celor cu care utilizatorii interacţionează cel mai des pe platforma online, cum ar fi fotografii, videoclipuri, linkuri şi actualizări ale "statusului".

Potrivit anunţului de marţi al Facebook, schimbările efectuate asupra algoritmului de afişare a conţinutului vor avea un impact variat asupra distribuirii către fani a conţinutului publicat pe Facebook de pagini precum cele ale instituţiilor mass-media, acest lucru depinzând de publicul fiecărei pagini şi de cât de mult conţinut este publicat. Reţeaua de socializare a precizat că este posibil ca în anumite cazuri numărul de utilizatori care vor vedea conţinutul publicat de o pagină să scadă, ceea ce va duce şi o scădere a traficului web către site-ul respectiv, dar că, în timp, aceste posibile probleme se vor rezolva atât timp cât conţinutul publicat este de interes pentru fani.

Etichete: utilizatori facebook
abonare newsletter