Viceprimarul municipiului Cluj-Napoca, Dan Ștefan Tarcea, a anunțat că proiectul pasasjului subteran din intersecția străzii Oașului cu Bulevarduldul Muncii intră în linie dreaptă.
Conform programului lansat de Uniunea Europeană, toate capitalele și marile orașe vor fi conectate printr-o rețea de trenuri de mare viteză. „Europa accelerează. România trebuie să fie în primul vagon”, spune deputatul liberal Ovidiu Cîmpean.
Implementarea proiectului de terminal cargo la Aeroportul Internațional Cluj trebuie să reprezinte un proiect prioritar, cu impact regional decisiv. „Clujul are nevoie de fapte, nu de promisiuni. Terminalul cargo trebuie să devină o prioritate reală”, spune deputatul Remus Lăpușan (PSD Cluj).
Dezvoltarea unei economii competitive cu infrastructură modernă și realizarea unui cadru european pentru securizarea spațiului digital sunt câteva dintre temele abordate de deputatul Ovidiu Cîmpean (PNL Cluj) cu reprezentanții europeni. „România contează atunci când are idei clare și curajul să le spună”, semnalează parlamentarul clujean.
Pas important pentru modernizarea infrastructurii din localitatea Sub Coastă, unde a fost turnat primul strat de asfalt în cadrul proiectului de reabilitare a drumurilor din zonă. „Investițiile vor continua”, spune Cristina Belce, primarul comunei Apahida.
Unul dintre cele mai așteptate segmente de autostradă de pe A3, cu o lungime de peste 26 km și care traversează un lac de acumulare, ar putea fi dat în circulație anul viitor. Imagini spectaculoase de pe secțiunea Suplacu de Barcău - Chiribiș.
Românii își petrec vacanțele acasă, nu pentru că țara le oferă cele mai bune servicii, ci pentru că alternativele sunt scumpe. Turismul românesc are nevoie de fapte, nu doar de mândrie națională, spune Alin Burcea, președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România (ANAT) pentru monitorulcj.ro.