Economie

Surpriză de Black Friday 2022. Clujul a luat fața Bucureștiului la comenzi. Laptopuri, mașini, aur și carne de porc, în topul cumpărăturilor

De Black Friday, Clujul s-a situat pe primul loc cu cele mai mari valori ale comenzilor, urmat de Iași și București. La nivelul țării, cel mai mare retailer online de pe piața locală a avut aproape 1,7 milioane de produse comandate.

sursă foto depositphotos.com sursă foto depositphotos.com

 

Black Friday 2022: eMAG a vândut deja de 485 milioane lei către peste 400.000 de clienţi. Surpriză: Bucureştiul e pe locul 3, după Cluj şi Iaşi, după valoarea medie a comenzii. Aproape 4,5 kg de aur şi 24 de tone de carne de porc comandate


Cel mai mare retailer online de pe piaţa locală a înregistrat vineri până în jurul orei 15:30, vânzări în valoare totală de 485 milioane lei cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, cele mai mari valorii medii ale comenzilor fiind înregistrate în Cluj (1.227 lei / client) şi Iaşi (1.192 lei / client), conform datelor puse la dispoziţie de companie. Bucureştiul, cu o valoare medie a comenzii de 1.191 lei, s-a clasat pe locul 3 după valoarea medie a comenzilor din acea zi.

Din totalul de aproape 1,7 milioane de produse comandate, cele mai multe au fost din zona de laptopuri, IT, birotică şi papetărie. Compania a mai vândut şi 6 maşini, 1.418 nopţi de cazare, 4,5 kg de aur şi 23.968 kg de porc.


Previziunile analiștilor arătau că încasările generate în ediţia din acest an a „Black Friday” vor depăşi 400 de milioane de euro, după ce, în 2021, suma a fost în jurul a 350 milioane de euro.

Potrivit unei analize de specialitate, cea de-a 12 ediţie a „Black Friday” a debutat, în România, sub auspiciile inflaţiei, însă „teama de scumpiri va genera, în mod paradoxal, una dintre cele mai bune perioade de shopping din ultimii ani” şi „va fi, probabil, ultimul bal înainte de criza economică spre care ne îndreptăm”.


„Teama de scumpiri este catalizatorul febrei cumpărăturilor din acest an. Va fi o adevărată vânătoare de promoţii, de preţuri mai bune la aproape toate tipurile de produse şi servicii, de la îmbrăcăminte şi încălţăminte la electronice, electrocasnice, produse de beauty, alimente şi băuturi. Focusul majorităţii clienţilor va fi pe cumpărarea unor produse de care au nevoie sau despre care se gândesc să le cumpere acum până să se scumpească”, notează analiza de specialitate.

CITEȘTE ȘI:

Românii caută să cumpere vacanțe de „Black Friday”. Peste 97% își doresc mai multe oferte

Black Friday. „Ultimul bal înainte de criza economică”. Românii vor cumpăra de teama scumpirilor

11 magazine din Cluj, amendate pentru „reducerile speciale” oferite de Black Friday

Ultimele Stiri
abonare newsletter