Actualitate

Cum influenţează comentariile de pe Twitter audienţele televiziunilor?

Actualizarea continuă a mesajelor utilizatorilor Twitter - formate din maximum 140 de caractere - în direct în timpul unei emisiuni TV poate contribui la creşterea audienţelor televiziunilor, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen.

Astfel, după ce au analizat peste 200 de emisiuni din programul prime-time al televiziunilor, cercetătorii de la Nielsen au observat că numărul mare de actualizări de pe site-ul de socializare privind un show TV a adus şi o creştere cu aproape o treime a audienţei televiziunii al cărei program era comentat de utilizatorii Twitter, scrie bloomberg.com.

De asemenea, studiul realizat de compania Nielsen marchează prima legătură directă stabilită între activitatea utilizatorilor Twitter şi cea a televiziunilor, iar conexiunea dintre cele două ar putea ajuta reţeaua de socializare să atragă mai mulţi bani din publicitate.


În timp ce companiile de publicitate continuă să se bazeze pe telespectatori, radiodifuzorii încearcă să ţină consumatorii în faţa televizoarelor ţinând cont de tendinţa acestora de a alege să navigheze pe internet.

Totodată, studiul realizat de compania Nielsen a arătat că discuţiile de pe reţeaua de socializare au creat un impact major în cazul anumitor genuri de emisiuni. Comentariile pe marginea reality-show-urilor au influenţat audienţele pentru 44% dintre programe. Programele de comedie au fost beneficiat şi ele de creşterea ratingului cu 37%, iar audienţele emisiunilor sportive au crescut cu 28% după ce subiectele au fost dezbătute pe site-ul de socializare.


Pe de altă parte, audienţele filmelor au fost influenţate de comentariile publicate pe Twitter cu doar 18%. Chiar şi aşa, seriale precum „Pretty Little Liars”, difuzat pe canalul ABC, au avut audienţe importante pe site-ul de socializare. Astfel, acesta a atras peste 1,6 milioane de comentarii pe Twitter pe parcursul sezonului final.

Twitter a dezvoltat şi un serviciu care permite utilizatorilor - ce sunt în targetul companiilor - să posteze comentarii pe reţea despre show-urile pe care le urmăresc în respectivele momente.


Totodată, agenţiile de publicitate îşi pot creşte audienţele reclamelor difuzate la televizor prin intermediul utilizatorilor Twitter, care ar putea contribui la consolidarea mesajului pe care vor să îl transmită.

Etichete: cercetare
Ultimele Stiri
abonare newsletter