monitorulcj.ro Menu

Lipsa investiţiilor de la aeroport naşte situaţii hilare. Aeronave parcate în buruieni - VIDEO

Creşterea traficului, lipsa locurilor de parcare pentru aeronave şi lipsa investiţiilor în infrastructura aeroportuară nasc situaţii care nu fac cinste Aeroportului Internaţional Cluj, considerat al doilea din ţară după Otopeni. Reprezentanţii instituţiei recunosc că din cauza lipsei locurilor de parcare au fost nevoiţi să parcheze aeronave în iarbă. Consiliul Judeţean Cluj, în subordinea căruia se află aeroportul, promite că se va implica şi va investi în modernizarea acestuia.

Intermodalul. Uite-l, nu-i! Aeroportul Cluj, marginalizat de la implementarea terminalului intermodal

Adio terminal intermodal aerian-rutier-feroviar, adio pistă de 3500 de metri. Aeroportul Internaţional Cluj primeşte bani de la UE pentru investiţii mici, punctuale. Printre investiţii se numără şi construirea unui nou terminal cargo în condiţiile în care aeroportul a fost dat la o parte de la implementarea transportului intermodal. După ce CFR, o companie falimentară, spunea că pentru ea nu este rentabilă participarea la terminalul intermodal, acum Ministerul Transporturilor finanţează un terminal bimodal rutier-feroviar. În condiţiile în care nu avem autostrăzi, la ce să mai legi CFR de drumuri? De ce să faci un terminal cargo la aeroport dacă nu legi aeroportul de celelalte reţele de transport?

Aeroportul Internaţional Cluj primeşte bani de la UE pentru investiţii. Ce se va construi

Comisia Europeană a avizat Masterul Planul General de Transport al României, document prin intermediul căruia Aeroportului Internaţional “Avram Iancu” Cluj i s-au aprobat lucrări de investiţii în infrastructura aeroportuară – reabilitare suprafeţe de mişcare, terminal pasageri şi terminal cargo nou, în valoare totală de 131 de milioane euro, fără TVA, strategia de implementat urmând a se realiza până în anul 2020.