monitorulcj.ro Menu
Monitorul Cartierelor

Tot mai des şi tot mai multe automate pentru bilete din staţiile de autobuz sunt nefuncţionale

Apar tot mai multe cazuri în care clujenii nu îşi pot cumpăra bilete de autobuz din cauza automatelor care sunt nefuncţionale. Conducerea CTP Cluj-Napoca precizează că firma responsabilă lucrează la remedierea problemelor.

Tot mai multe automate pentru bilete din staţiile de autobuz, nefuncţionale

Clujenii sunt nemulţumiţi de faptul că nu au de unde să îşi cumpere bilete şi riscă să fie amendaţi. Cea mai recentă situaţie a fost duminică pe bulevardul Nicolae Titulescu, în staţia Septimiu Albini. Mai multe persoane au încercat să îşi cumpere bilete, dar fantele pentru bancnote şi monede nu erau funcţionale. “Automatul de bilete din staţia Albini de lângă intersecţia cu Titulescu nu funcţionează. Vă rog să urgentaţi punerea în funcţiune a automatelor de bilete. Sunt mulţi pasageri care doresc să fie corecţi achiziţionând bilete dar nu pot din cauză că automatele de bilete nu funcţionează şi casele de bilete sunt închise. Este păcat că investiţia aşa de mare în aceste automate nu este eficientă. Vă rog să încercaţi să rezolvaţi cât mai repede”, a scris un clujean pe o platformă pentru sesizări şi reclamaţii la adresa conducerii Primăriei. O situaţie similară este pe strada Unirii, dar automatul respectiv este închis cu un autocolant pe care este afişat mesajul “Revizie tehnică la plata cu bancnote. Plata cu bancnote nu se poate efectua”. Primăria a fost sesizată cu privire la aceste disfuncţionalităţi. În urmă cu câteva zile, nici automatul din zona Gării nu funcţiona, iar cele din zona Campus Universitar şi staţia Arte Plastice funcţionau doar pe bază de monede.

Monitorul de Cluj a mai semnalat aceste defecţiuni, iar conducerea Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca a declarat că problemele se vor remedia. “Este vorba despre cazuri izolate. Se lucrează la sistemul de ticketing, la ora actuală într-adevăr sunt blocate câteva automate de bilete pentru că lucrează cei de la firma Vision, cea care a implementat sistemul de ticketing. Pe parcus, urmează să se remedieze problemele”, a explicat recent Liviu Neag, directorul CTP Cluj-Napoca.  

Firma CS Vision este în vizorul DNA, după ce în 10 noiembrie 2015, procurorii DNA au descins la sediul Primăriei Cluj-Napoca într-un dosar privind sistemul de ticketing. La sediul Primăriei, procurorii au cerut documente legate de acest proiect, iar la sediul CTP Cluj-Napoca au fost sigilate şi ridicate mai multe calculatoare.