Galerie Foto

Când profesorul împarte lecția în două. Efectul învățământului simultan asupra elevilor. FOTO


Ioan Vâtca, profesor suplinitor de limba română
Florin Cociș, directorul școlii
În sălile „Școlii Gimnaziale Rîșca” învață doar 64 de suflete
Elevii de clasa a cincea și a șasea participă la aceeași oră de engleză
Andreea Abrudan, elevă în clasa a opta
Copiii din Rîșca au obținut zeci de rezultate la concursuri, de-a lungul timpului

În școala din comuna Rîșca, județul Cluj, învață 64 de suflete, de la grădiniță până la clasa a opta. Din lipsă de elevi, după cum legislația în vigoare o cere, orele se țin cu câte două clase în același timp. Elevi de diferite vârste împart aceeași sală, același profesor, fiindcă în mediul rural sunt tot mai puțini copii. Această metodă de predare se numește „învățământ simultan” și a fost o practică des întâlnită pe vremuri. La țară însă, copiii sunt puțini, iar școlile nu au de ales, iar această metodă de predare aduce atât avantaje cât și dezavantaje elevilor.

Ultimele Stiri
abonare newsletter