Economie

BCR a lansat campania „Alege bine pentru tine”, cea mai amplă ofertă comercială de servicii financiare din ultimii ani (P)

Aplicația de smartphone George, cea care poate să-ți gestioneze finanțele personale „pe pilot automat”, cardul de credit care-ți returnează o parte din suma cheltuită la comercinați, dobânda fixă timp de mai mulți ani la creditele contractate – iată câteva dintre cele mai valoroase produse ale Băncii Comerciale Române (BCR) lansate în ultimul timp

FOTO: Petru Ciurtin, director zonal Director Zonal Retail BCR, și Dana Dima, vicepreședinte Executiv Retail și Private Banking BCR FOTO: Petru Ciurtin, director zonal Director Zonal Retail BCR, și Dana Dima, vicepreședinte Executiv Retail și Private Banking BCR

 

Cea de-a doua bancă ca mărime de pe piața românească de profil și, în același timp, banca cu volumul cel mai mare de credite imobiliare acordate, BCR și-a prezentat miercuri, la Cluj-Napoca, noua ofertă comercială.


Aceasta este prezentată în cadrul campaniei „Alege bine pentru tine”, ce aduce pe piața de banking din România una dintre cele mai ample oferte comerciale din ultimii ani. Inițiativa se înscrie în strategia BCR de a sprijini deciziile de viață ale clienților săi cu produse financiare echilibrate și inteligente. Peste 120.000 de produse din oferta campaniei au fost deja alese de clienți, în numai o lună de la lansare.

„Alege bine pentru tine» este mai mult decât o campanie, este un răspuns concret la un dialog deschis despre momentele care contează, despre deciziile care ne modelează viitorul, despre oportunitățile de creștere. Vrem să fim alături de români în aceste momente, punându-le la dispoziție soluții financiare inteligente în toate aspectele lor: dobânzi super competitive, eficientizare a costurilor cu creditele, protecție prin asigurări, bani înapoi la cumpărături, produse de investiții și multe altele”, a spus Dana Dima, vicepreședinte Executiv Retail și Private Banking BCR la întâlnirea de la Cluj-Napoca.


Cele patru produse speciale oferite de BCR

Noua campanie comercială BCR vine cu o ofertă limitată, din punctul de vedere al perioadei, pentru toate produsele de retail ale băncii, de la contul curent cu card de debit, până la asigurări și produsele de investiții, dar în centrul său se află o serie de produse speciale:


• Creditul de nevoi personale George, ce oferă oportunitatea de a accesa o finanțare cu o dobândă anuală fixă de 6,25% pe 5 ani tuturor celor care au nevoie de o decizie financiară pentru a-și pune în aplicare proiectele personale sau dorințe pe care le-au amânat până acum.

• Creditul ipotecar Casa Mea Natura, cu o dobândă fixă de la 5,79% în primii 5 ani (nou sau refinanțare), care vine la pachet cu o ofertă prin care BCR pune la dispoziție un fond de urgență, în  echivalentul unei rate totale de credit de până la 2.500 lei;


• Depozitul la termen pe 5 luni, care se remarcă printr-o dobândă anuală atractivă de 6,7%, reprezentând o opțiune viabilă pentru cei ce doresc să își crească economiile într-un mod sigur și eficient. 

• Cardul de credit BCR cu cashback, care oferă 5% bani înapoi în cont la plățile efectuate la supermarketuri (dar maximum 100 de lei/lună) și 10% bani înapoi pentru tranzacțiile similare de la benzinării (dar nu mai mult de 200 de lei/lună), ceea ce îl face nu doar un instrument de plată convenabil, ci și o sursă de economii suplimentare.


Specialiștii băncii oferă sfaturi gratuite clienților

Dincolo de aspectul comercial, campania Alege Bine pentru tine încurajează clienții să poarte un dialog cu experții BCR despre planurile lor de viață prin programul gratuit Financial Coach. Programul oferă un diagnostic privind viața financiară a clienților, precum și o foaie concretă de parcurs privind obiectivele pe termen scurt, mediu și lung. De la lansarea campaniei, în urmă cu două săptămâni, până în prezent, 48.000 de clienți au optat pentru acest program de consultanță.

Important de spus este că, inclusiv prin această campanie, BCR stimulează protecția financiară a clienților, oferind două prime gratuite pentru o asigurare de venit (Venit Protect), o asigurare de accident (Accident Protect Care), asigurarea de bunuri și răspundere civilă, precum și, tot gratuit, asigurarea obligatorie de locuință (PAD), integrată în achiziția asigurării facultative de casă. De asemenea, BCR pune la dispozție și o primă gratuită de până la 500 de lei pentru asigurarea de viață cu componentă de economisire garantată Activ+.

Campania este adresată tuturor persoanelor, indiferent că sunt sau nu clienți BCR, iar ofertele complete pot fi accesate de către cei care aleg să vină cu venitul lunar (salarii, pensii, burse, etc) la BCR. Deschiderea unui cont curent George se face 100% online, în doar câteva minute, iar toate produsele oferite în campanie pot fi accesate digital – simplu și rapid. Mai mult decât atât, BCR recompensează clienții care recomandă experiența și altor prieteni cu până la 600 de lei direct în cont.

Prin toate produsele din campanie, participanții au posibilitatea de a acumula șanse de câștig la un concurs dedicat cu peste 2.600 de premii, printre care:

• 2 studiouri la mare;
• 5 bucătării complet echipate
• 500 de fonduri de rezervă în valoare de câte 2.000 de lei fiecare
• 1.000 de bilete la cel mai mare concert din București în 2024
• 1.000 de bilete la festivalul SAGA
• 1.000 de smartphone-uri de ultimă generație

În plus, orice tranzacție fără utilizarea cash-ului este încurajată cu șanse suplimentare de câștig.

Campania „Alege bine pentru tine” derulată de BCR se desfășoară în perioada 8 martie - 8 iunie 2024, acoperind o gamă largă de produse și servicii bancare. Detalii suplimentare despre ofertă și premii pot fi obținute prin accesarea paginii dedicate campaniei.

CITEȘTE ȘI:

Raiffeisen Bank România și Universitatea Babeș-Bolyai anunță câștigătorii programului de mentorat Think Tank Lab (P)

Banca Transilvania, la 30 de ani de la înființare: „Acești ani au însemnat cele mai mari transformări pentru România”

Ultimele Stiri
abonare newsletter