Administrație

Certificate de urbanism de informare pentru clujeni, eliberate ONLINE, fără a mai merge la Primărie. VEZI cum se obțin

Persoanele care dețin imobile în Cluj-Napoca pot obține un certificat de urbansim de informare printr-o procedură online. Documentul conține informații precum suprafața ori limitele după care se poate construi.

Certificatele de urbanism de informare, obținute online în câteva minute.

 

 


Primarul Emil Boc a anunțat joi, într-o conferință de presă, că începând de la 1 februarie se pot elibera automat certificate de urbanism de informare direct de pe site-ul Primăriei, fără a mai fi necesară deplasarea la sediu.

 


„În câteva minute, orice cetățean al Clujului va putea avea acces de acasă, de pe propriul dispozitiv electronic, să-și vadă certificatul de urbansim de informare cu privire la suprafața de teren ori a imobilului pe care îl deține în Cluj, fără a mai veni la Primărie, fără a mai depune nicio cerere și doar completând câteva informații pe internet. Acest lucru este disponibil de la 1 februarie, l-am testat pe tot parcursul lunii ianuarie, astfel încât să fie funcțional”, a precizat Emil Boc.

 


Citiți știrile monitorulcj.ro și pe Google News

 

Procedura de eliberare online a unui certificat de urbanism online

Generarea unui certificat de urbanism de informare online se obține prin următorii pași:

1. Accesarea site-ului gis.primariaclujnapoca. ro sau www.primariaclujnapoca.ro secțiunea locuire / butonul GIS
2. Se bifează în legenda din stânga paginii secțiunea imobile și secțiunea construcții
3. Se apasă butonul Cereri - Certificat de informare online
4. Se completează informațiile socilitate în câmpurile corespunzătoare
5. Se generează instant un certificat de urbanism de informare în format PDF care cuprinde un plan de încadrare în PUG


Astfel, se obțin informații și condiții după care se poate construi (suprafață, limite etc)

„După aceea, dacă dorești să mergi mai departe, vei veni să soliciți un certificat de construcție, pe care îl ceri la Primărie și care poate fi emis pe hărtie sau în format digital. E un pas mic, dar eu cred că e important pentru ceea ce înseamnă serviciile oferite de Primărie, astfel decongestionăm serviciul de urbanism al Primăriei, având mai mult timp pentru eliberarea celorlalte documente”, a explicat edilul.


Până la 1 februarie, clujenii care doreau să obțină un astfel de certificat trebuiau să solicite acest lucru la Primărie care era eliberat în termen de până la 30 de zile.

CITEȘTE ȘI:

Taxiurile de la aeroport vor dispărea! Boc: „Va fi un automat prin care să poți comanda taxi de la ce firmă vrei, în funcție de preț”

Cum își pot plăti clujenii taxele și impozitele locale ONLINE?

Ultimele Stiri
abonare newsletter