Actualitate

Dezinfecție în fiecare noapte în parcarea Aeroportului. GOTO se apără: Am investit mult!

Compania GOTO Parking, administratorul parcării Aeroportului Internațional „Avram Iancu” Cluj (AIAIC), se apără după scandalul celor 2.000 de muncitori sezonieri îmbulziți în plină pandemie de COVID-19.

Dezinfecție în fiecare noapte în parcarea Aeroportului. GOTO Parking se apără: „Am investit mult!” Dezinfecție în fiecare noapte în parcarea Aeroportului. GOTO Parking se apără: „Am investit mult!”

Reprezentanții GOTO Parking spun că „s-au conformat întotdeauna cerințelor venite din partea terților”. Mai departe, ei afirmă că, în zece luni de la preluarea contractului, compania „nu a făcut altceva decât să investească în îmbunătățirea calității serviciilor” oferite persoanelor care tranzitează Aeroportul, acționând „având întotdeauna drept obiectiv oferirea celor mai bune servicii clienților săi”.

Potrivit unui comunicat remis de GOTO Parking, compania a făcut investiții de peste 230.000 de euro pentru schimbarea sistemului învechit de management al parcării, iar anul acesta a fost semnat deja un contract de 100.000 de euro pentru instalarea unui sistem de iluminat și supraveghere al parcării. „Am investit mai mulți bani decât profitul obținut până acum, care nu este nici pe departe cel vehiculat, în mod fals, în spațiul public”, spun reprezentanții GOTO.


Ultima dezinfecție, cu aproape o săptămână înainte de ziua „zero”

GOTO Parking spune că a contractat o firmă specializată care a dezinfectat săptămânal perimetrul administrat. Ultima activitate de acest gen dinaintea incidentului din 9 aprilie a avut loc la 3 aprilie, când au fost dezinfectate parcarea, lateralele terminalelor și culoarele de circulație din fața acestora. Începând cu data de 9 aprilie, dezinfecția se face zilnic, iar plățile în numerar au fost suspendate, pentru a limita contactul personal între clienți.

„David Ciceo (directorul AIAIC – n.r.) a refuzat să ne informeze din timp despre programul zborurilor, deși i-am solicitat în scris aceste informații, iar reprezentantul firmei noastre nu a fost invitat la ședințele de coordonare și nici nu a primit niciun fel de informații despre activitatea din Aeroport. Personalul GOTO Parking nu a fost informat anterior despre existența vreunui zbor în data de 9 aprilie 2020. Aceasta s-a făcut abia la prânz, după ce în fața intrării Aeroportului erau strânși aproape 2.000 de oameni. Avem copii ale solicitării din 6 aprilie și ale informării din 9 aprilie, ora 12:01”, se arată în dreptul la replică al companiei.


Parcarea Aeroportului Cluj, dezinfectată în fiecare noapte

Cu sprijinul organelor de ordine, în incinta parcării au fost organizate pasaje pietonale la distanță de 1,5 metri și s-a asigurat un flux al pasagerilor ce respectă reglementările în vigoare, afirmă reprezentanții GOTO Parking. „Dezinfectăm în fiecare noapte zonele pe care le administrăm și am făcut și un contract cu o firmă care a adus toalete ecologice, pentru că nouă ne pasă”, mai spun aceștia.

După ce imaginile cu românii care s-au înghesuit la intrarea în Aeroportul din Cluj-Napoca au apărut în presă, Poliția Transporturi s-a autosesizat și a deschis un dosar penal in rem pentru infracțiunea de zădărnicire a combaterii bolilor. GOTO Parking a pus la dispoziția anchetatorilor toate informațiile și documentele pe care le are și va coopera și în continuare cu organele de anchetă, oferă asigurări conducerea companiei.


Aeroportul cere rezilierea contractului cu GOTO Parking și preluarea parcării

În cursul zilei de miercuri, Aeroportul a solicitat Consiliului Județean Cluj rezilierea contractului cu GOTO Parking, ca urmare a proastei gestionări a situației din 9 aprilie 2020. Directorul David Ciceo susține că Aeroportul are capacitatea să administreze parcarea, cu asigurarea tuturor condițiilor impuse, lucru care ar aduce avantaje atât Regiei, cât și forului administrativ județean.

„Considerăm că am putea să administrăm mult mai bine, și din punct de vedere al respectării Ordonanțelor militare, s-ar crea locuri de muncă și ar fi foarte avantajos financiar pentru Consiliul Județean Cluj și pentru Aeroport. Vreau să vă dau un exemplu, pe anul 2016. Profitul firmei care administrează parcarea a fost de aproximativ un milion de euro, au plătit Consiliului Județean 66.000 euro. Dacă Aeroportul Cluj ar fi adminitrator, 50% dăm Consiliului Județean, care ar fi primit 500.000, iar restul ar fi rămas la Aeroport, pentru dezvoltare”, a explicat David Ciceo.


CITEȘTE ȘI:

Aeroportul cere REZILIEREA contractului cu GOTO Parking și preluarea parcării în administrare

 


Sute de oameni, ÎNGHESUIȚI UNUL ÎN ALTUL la Aeroportul Cluj, în plină epidemie de coronavirus. De ce nu s-au respectat regulile de DISTANȚARE SOCIALĂ?

 

Ultimele Stiri
abonare newsletter