Actualitate

Povești pentru părinți ocupați și copii răsfățați

Cutiile de lapte Napolact vor „conține” nu doar lapte, ci și povești scurte.

Napolact în parteneriat cu ReadyNation România lansează campania „Povestioara cu Tihnă”, un program ce își propune să ofere un strop de tihnă părinților din România. Mesajele campaniei se vor regăsi pe cutiile de lapte Napolact BIO și vor reda povești din care părinții să culeagă învățături care să îi ajute în rolul de părinte.

“Trăim într-o lume în care deciziile părinților sunt analizate, criticate și uneori chiar dezbătute în spațiul public. Poate ca fiecare dintre noi suntem deja cei mai buni părinți pentru copiii noștri. Napolact își propune să aducă un strop de tihnă în viața părinților, să îi bată pe umăr și să le spună că e bine ceea ce fac. Astfel, poveștile pe care le veți găsi începând de azi pe cutiile Napolact BIO sunt mici lecții de viață care pot inspira alți părinți să treacă mai ușor peste dilemele legate de ce inseamna in ziua de azi sa ne educam copiii,” spune Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.


În total sunt 12 povești extrase din situații reale cu ajutorul experților psihologi ai ReadyNation România. Fiecare poveste se incheie cu o concluzie care îl face pe părinte să fie mai bun în acest rol. Cele 12 povești se vor regăsi pe cutiile de lapte Napolact BIO (3,8% si 1,5% grasimi)

În același timp campania își propune să extindă numărul poveștilor cu ajutorul părinților din România. Astfel, pe site-ul www.intihna.ro părinții sunt invitați să împărtășească din lecțiile lor personale ca părinte. Din poveștile publicate pe site Napolact se va inspira pentru etapa următoare a campanie în care va tipări următorul set de 12 povești inspiraționale.

Etichete: napolact
Ultimele Stiri
abonare newsletter