Actualitate

Apple dezvoltă o tehnologie prin care telespectatorii vor putea "sări" peste publicitate

Apple dezvoltă o tehnologie care va permite clienţilor sistemului Apple TV să sară peste publicitate în timp ce se uită la televizor, au declarat pentru Bloomberg surse apropiate situaţiei.

Conducerea Apple a discutat cu cel puţin doi operatori de reţele TV şi canale de cablu şi cu unii dintre cei mai mari jucători de pe piaţa televiziunii cu abonament din SUA, au afirmat sursele citate de Bloomberg, potrivit Mediafax.

Una dintre soluţiile oferite de Apple difuzorilor de programe este despăgubirea acestora, de către companie, pentru venitul pierdut atunci când utilizatorii sar peste reclame.


Compania vrea să dezvolte sistemul Apple TV prin servicii care să extindă baza de potenţiali clienţi. Sistemul a fost cumpărat de 13 milioane de clienţi.

Directorul general al Apple, Tim Cook, a declarat în luna mai că Apple TV este în prezent un produs de nişă, mai potrivit pentru "hobby-işti" decât pentru telespectatorul obişnuit.


Aproape trei sferturi dintre consumaori susţin că principalul motiv pentru care utilizează un recorder video digital este posibilitatea de a sări peste reclame, potrivit unui sondaj publicat în luna martie de Motorola Mobility, divizie a Google.

 

Etichete: apple
abonare newsletter