Actualitate

Restaurant din Cluj, amendat cu zeci de mii de lei. Ce au găsit inspectorii de la Protecția Consumatorilor FOTO

Inspectorii de la Protecția Consumatorilor au aplicat amenzi de zeci de mii de lei pentru un restaurant din Cluj-Napoca din cauza mai multor deficiențe constatate.

Nereguli constatate de inspectorii de la Protecția Consumatorilor la un restaurant din Cluj/Foto: Protecția Consumatorilor Cluj Nereguli constatate de inspectorii de la Protecția Consumatorilor la un restaurant din Cluj/Foto: Protecția Consumatorilor Cluj

 

 


În urma unor informații apărute în mediul online, Protecția Consumatorilor Cluj a a efectuat, marți, o serie de verificări la un restaurant din Cluj-Napoca. 

 


Ca urmare a neregulilor constatate, echipa de control a aplicat o serie de sancțiuni, precum: 

patru amenzi contravenţionale, în cuantum de 20.000 lei și un avertisment
oprirea definitivă de la comercializare a produselor alimentare neconforme în valoare de circa 1.000 de lei
oprirea temporară a prestării serviciilor, până la remedierea deficiențelor


Nereguli constatate de inspectorii de la Protecția Consumatorilor la un restaurant din Cluj/Foto: Protecția Consumatorilor Cluj

În urma acțiunii, Protecția Consumatorilor a identificat mai multe deficiențe, după cum urmează:

  • folosirea unor vitrine frigorifice neigienizate, cu praf în exces, rugină, chedere rupte si corpuri străine 
  • comercializarea unor produse cu data limită de consum depășită
  • depozitarea direct pe paviment a băuturilor răcoritoare și apelor minerale
  • folosirea unor coșuri/tomberoane de reziduri având capace neconforme
  • folosirea unor vitrine frigorifice cu defecțiuni, deteriorate, cu rugina în exces
  • modificarea stării termice a preparatelor fără a deține autorizație legală
  • folosirea unor vitrine frigorifice destinate băuturilor pentru depozitarea materiilor prime
  • lipsă mentionare alergeni, declaratie nutritională, produse care provin din produs decongelat
  • folosire de paletine neambalate, și paie din plastic neambalate
  • prize neconforme
  • lipsă afișare orar de funcționare
  • utilizare de ustensile neprofesionale
  • paviment bar insalubru
  • mijloace de transport aferente livrării neautorizate
Nereguli constatate de inspectorii de la Protecția Consumatorilor la un restaurant din Cluj/Foto: Protecția Consumatorilor Cluj

„Compania a solicitat ridicarea măsurii OTPS în data de 02.11.2023, însă deplasându-se la punctul de lucru, comisarii CPC Cluj au constatat faptul că măsurile nu au fost îndeplinite în totalitate fapt pentru care unitatea a rămas în continuare închisă”, potrivit unei informări realizate de Protecția Consumatorilor Cluj. 


Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Sute de magazine LIDL din Cluj și din țară, amendate de Protecția Consumatorilor cu 7,5 milioane de lei. „«Ciupitul la cântar» a devenit o formă de comerţ”.

abonare newsletter