monitorulcj.ro Menu

Ce au în comun Banca Transilvania, Farmec și TiMAF? Top-ul celor mai apreciate brand-uri de pe Facebook din județul Cluj

Clujenii sunt printre cei mai activi utilizatori Facebook din țară. Nu mai puțin de 331.300 de locuitori ai județului au cont pe celebrul site, iar municipiul Cluj-Napoca este al doilea oraș din țară la acest capitol cu cei 260.040 de utilizatori. Dar care sunt cele mai apreciate 10 pagini dn judeţul Cluj pe celebra reţea de socializare?

Celebra rețea de socializare Facebook devine încet, dar sigur, unul dintre cei mai importanți factori din viața cotidiană, atât pentru simplele persoane cât și pentru tot mai multe firme, bănci, echipe sportive, site-uri de știri, artiști.

Printre brand-urile cele mai populare din judeţul Cluj în top 10 se află Banca Transilvania, Napolact sau Farmec arată datele Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor românești create pe rețeaua socială Facebook. Chiar dacă lipsesc din primele zece poziţii, paginile oficiale ale celor două cluburi de fotbal din Cluj-Napoca, ale celor două mall-uri sau pagina primarului Emil Boc au reuşit să strângă zeci de mii de fani.

Orașul de sub Feleac conduce detașat în pe raza județului cu un procent de 78.49% din totalul utilizatorilor clujeni.

După ce am aflat câți clujeni folosesc Facebook-ul, acum vine rândul să descoperim care sunt cele mai apreciate 10 brand-uri ale județului pe site-ul lui Mark Zuckerberg:

Banca Transilvania - 276.300 fani

Napolact - 232.316 fani

funny4all.com  - 160.339 fani

I Love Cluj - 142.858 fani

Farmec - 139.435 fani

IntegraHR - 137.218 fani

TiMAF - 129.284 fani

Citate celebre - 120.758 fani

Stil Masculin - 110.757 fani

Teo's Kitchen - 103.977 fani

În continuare vom aminti alte 10 brand-uri cu renume, care însă nu și-au făcut loc în primele 10.

13. Iulius Mall Cluj Napoca - 78.043 fani

15. Studentu Ardelean - 74.576 fani

17. Fotbal Club CFR 1907 CLUJ-NAPOCA - 68.001 fani

43. "U" Cluj - 31.438 fani

47. Polus Center Cluj - 29.369 fani

73. Universitatea Babeş-Bolyai – 17.022 fani

82. Napoca Rally Team - 15.227 fani

92. Emil Boc (Pagina Oficiala) – 13.866 fani

116. Piezișa - 11.119 fani

132. Cluj Arena - 9.669 fani

Tot cu ajutorul datele Facebrands.ro trecem în revistă primele trei cele mai apreciate brand-uri de pe Facebook ale județelor din nord-vestul Transilvaniei: Sălaj, Bihor, Satu Mare, Maramureș, Bistrița-Năsăud și Mureș.

Sălaj (56.360 utilizatori, 0,84% din totalul utilizatorilor din România)

1.            Felicitari animate si muzicale - 34.474 fani

2.            Cadoria.ro - 16.050 fani

3.            Magazin Salajean - 14.363 fani

Bihor (176.780 utilizatori, 2,62% din totalul utilizatorilor din România)

1.            Faze Tari - 236.843 fani

2.            Satana - 155.306 fani

3.            Proges - 106.233 fani

Satu Mare (89.400 utilizatori, 1,33% din totalul utilizatorilor din România)

1.            NetMusic Romania - 28.098 fani

2.            SANATATE de la ALBINUTE - 26.972 fani

3.            Magnetic Nail Romania - 18.807 fani

Maramureș (119.400 utilizatori, 1,77% din totalul utilizatorilor din România)

1.            Unguru`Bulan - 415.220 fani

2.            New Fashion Romania - 356.637 fani

3.            Maramures - 74.402 fani

Bistrița-Năsăud (91.220 utilizatori, 1,35% din totalul utilizatorilor din România

1.            Strollers.ro - Online Bebe SuperStore - 19.654 fani

2.            Baile Figa - 17.197 fani

3.            Bistriteanul.ro - 12.333 fani

Mureș (154.220 utilizatori, 2,29% din totalul utilizatorilor din România)

1.            Bebelusi1.com - 106.157 fani

2.            Foto Vision - 76.710 fani

3.            Vreaubijuterii - 75.325 fani

La nivel național există 7.200.000 utilizatori Facebook, din care 6.739.140 (93,60%) și-au setat orașul. Cele mai apreciate 3 pagini din țară aparțin lumii muzicale: 1. Inna (13.121.120 fani); 2. Akcent (3.606.576 fani); 3. Alexandra Stan (3.139.226 fani).

Articol scris de Radu Bărăian, student la Jurnalism, FSPAC-UBB, anul II