Operatorul aerian Blue Air intră în faliment după eșecul atragerii unui investitor strategic, în ciuda eforturilor conducerii și ale acționarului majoritar.
CFR Călători are un buget de supraviețuire, nu de dezvoltare, însă nu va intra în faliment și nici nu va opri traficul, dar riscă intrarea în incapacitate de plată, a declarat, joi, directorul general al companiei, Traian Preoteasa.
CFR Călători transmite că nu își sistează activitatea și nici nu intră în faliment, asta după ce în urmă cu două zile a anunțat că ar putea ajunge într-o astfel de situație.
Două dosare penale deschise după falimentul City Insurance stagnează de patru ani la DIICOT, fără ca vreo persoană să fie pusă sub acuzare, deși colapsul companiei a generat plăți de aproximativ 250 milioane de euro din Fondul de Garantare a Asiguraților.
Devalizarea Bancorex. În primii ani de după căderea regimului comunist, înființarea unor noi bănci a fost considerat un semn al instaurării capitalismului românesc.
Nici Ceaușescu, nici Gheorghiu-Dej nu și-au dat seama, până la sfârșitul vieții lor, că fanatismul politic și fidelitatea față de un sistem falimentar, comunismul, i-a condamnat să fie vasali ai Rusiei sovietice.