Sănătate

Medicamentele pacienților Spitalului Județean de Urgență Cluj, livrate la domiciliu prin Poștă

Poșta Română a încheiat un acord de colaborare cu Spitalul Clinic Județean de Urgență din Cluj-Napoca prin care operatorul național de servicii poștale va livra medicamente și materiale sanitare pentru pacienți.

Medicamentele pacienților Spitalului Județean de Urgență Cluj, livrate la domiciliu prin Poșta Română Medicamentele pacienților Spitalului Județean de Urgență Cluj, livrate la domiciliu prin Poșta Română

Poşta Română a încheiat un acord de colaborare cu Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj Napoca prin care operatorul național de servicii poștale va livra medicamente și materiale sanitare pentru pacienții aflați în evidența ambulatoriilor integrate ale spitalului și care sunt incluși în programele naționale ale Casei Județene de Asigurări de Sănătate Cluj (Programul Național al bolilor neurologice – scleroză multiplă, Programul Național al bolilor endocrine, Programul Național pentru boli rare – epidermiloză buloasă, Programul Național de Diabet).

Cum va livra Poșta Română produsele comandate de pacienți?

Trimiterile vor ajunge la ușa pacienților prin serviciul StaiAcasă Plus al Poștei Române, care permite clienţilor – persoane juridice publice sau private – livrarea door-to-door a comenzilor către clienți. Cu acest serviciu al Poștei Române, produsele comandate pot fi livrate direct la adresa indicată de client, prin intermediul rețelei companiei, se arată într-un comunicat remis de Poșta Română.


Toate pachetele vor fi ambalate și transportate conform recomandărilor producătorilor/distribuitorilor de materiale sanitare, iar acolo unde necesită condiții de frig la transport, vor fi preluate în lăzi frigorifice. Salariații poștali vor contacta destinatarul, indicând intervalul orar pentru livrare și vor face livrarea la adresa indicată. Destinatarul confirmă primirea prin semnatură pe formularul AWB, iar angajatul poștei încasează suma de 15 lei (fără TVA), contravaloarea taxei de distribuire, fie cu numerar, fie cu POS.

„În contextul epidemiologic actual, românii trebuie să respecte indicațiile autorităților privind izolarea la domiciliu, iar acest serviciu este gândit ca urmare a satisfacerii necesității unei nevoi din ce în ce mai acute a furnizorilor de livrare la domiciliu a comenzilor”, transmit reprezentanții Poștei Române.


Cum va decurge întâlnirea pacienților cu factorul poștal?

Pentru funcționalitatea acestui serviciu, operatorul național de servicii poștale a format echipe dedicate acestui tip de activitate. Toți angajații Poștei Române au fost instruiți în confomitate cu măsurile de prevenire şi limitare a răspândiri a virusului SARS-CoV-2 transmise de către Ministerul Sănătăţii. Aceștia vor păstra distanţa de 2 metri faţă de persoanele aflate la domiciliu sau în autoizolare cărora urmează să li se distribuie alimentele.

De asemenea, poștașii nu vor intra în locuinţa clienţilor, distribuirea realizându-se la uşă/poartă. Factorii poștali dedicați care distribuie comenzile de alimente către beneficiarii aflați la domiciliu, sunt echipați cu măști și mănuși. Totodată, flota auto dedicată cu care se realizează distribuirea de alimente este dotată cu dezinfectant de mâini și cu dezinfectant de suprafețe.

Ultimele Stiri
abonare newsletter