monitorulcj.ro Menu

(P) Farmec susține îmbunătățirea imaginii României

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, susține, prin toate acțiunile desfășurate, valorile românești autentice atât în țară, cât și peste hotare. Astfel, compania clujeană a devenit partenerul principal al campaniei de imagine „Nice To Meet You”, care are ca obiectiv schimbarea percepției cetățenilor străini față de România.

Euro, tot la 4,42 lei

De peste două săptămâni, raportul euro/dolar s-a plasat în jurul pragului de 4,42 lei, semn că pieţele continuă să fie prudente, chiar dacă testul de stres („Comprehensive Assessment”) la care au fost supuse băncile din zona euro a fost trecut, relativ, cu bine.

Ușoară creștere a euro

Înainte cu două zile de finalul întâlnirii Comitetului de politică monetară al Rezervei Federale americane (FOMC), investitorii de pe pieţele financiare internaţionale erau prudenţi, ceea ce a provocat uşoare scăderi ale monedelor din regiune.

Evoluţie stabilă a leului faţă de euro

Piaţa valutară locală rămâne foarte sensibilă la factorii externi iar raportul euro/leu a fluctuat într-un culoar mai mic de un ban, tendinţa fiind una de uşoara depreciere.