monitorulcj.ro Menu

Lipsa investiţiilor de la aeroport naşte situaţii hilare. Aeronave parcate în buruieni - VIDEO

Creşterea traficului, lipsa locurilor de parcare pentru aeronave şi lipsa investiţiilor în infrastructura aeroportuară nasc situaţii care nu fac cinste Aeroportului Internaţional Cluj, considerat al doilea din ţară după Otopeni. Reprezentanţii instituţiei recunosc că din cauza lipsei locurilor de parcare au fost nevoiţi să parcheze aeronave în iarbă. Consiliul Judeţean Cluj, în subordinea căruia se află aeroportul, promite că se va implica şi va investi în modernizarea acestuia.

Avertismentul lui Emil Boc privind economia românească

Politicienii trebuie să ţină cont de părerile specialiştilor când iau decizii politice, declară fostul premier Emil Boc, potrivit căruia avertizările guvernatorului BNR, Mugur Isărescu, trebuie ascultate, existând în caz contrar riscul întoarcerii la o criză precum cea din 2009-2010.

STUDIU: Cluj-Napoca, orașul cu cele mai scumpe apartamente din România

Municipiul Cluj-Napoca și-a consolidat poziția de oraș cu cele mai scumpe apartamente, la sfârșitul lunii iulie proprietarii cerând, în medie, cu 4.000 de euro mai mult decât pentru locuințele din Capitală, conform studiului realizat de un portal imobiliar.

Platforma SeniorE-commerce a crescut vânzările Rocast

Pentru a-și extinde canalele de vânzare, managerii companiei Rocast au lansat un magazin online pentru care au ales platforma SeniorE-commerce. În doar trei luni de funcţionare, compania a reuşit să crească cu 10% vânzările către persoanele fizice.

(P) Il Caffe, noul sosit în Tetarom III

Il Caffe, noul sosit în Tetarom III
După Henschel, Il Caffe, este ultimul sosit în Parcul Industrial Tetarom III. În data de 23 iulie s-a semnat contractul cu Il Caffe Servexim, pentru o suprafață de aproximativ 2230mp.

Intermodalul. Uite-l, nu-i! Aeroportul Cluj, marginalizat de la implementarea terminalului intermodal

Adio terminal intermodal aerian-rutier-feroviar, adio pistă de 3500 de metri. Aeroportul Internaţional Cluj primeşte bani de la UE pentru investiţii mici, punctuale. Printre investiţii se numără şi construirea unui nou terminal cargo în condiţiile în care aeroportul a fost dat la o parte de la implementarea transportului intermodal. După ce CFR, o companie falimentară, spunea că pentru ea nu este rentabilă participarea la terminalul intermodal, acum Ministerul Transporturilor finanţează un terminal bimodal rutier-feroviar. În condiţiile în care nu avem autostrăzi, la ce să mai legi CFR de drumuri? De ce să faci un terminal cargo la aeroport dacă nu legi aeroportul de celelalte reţele de transport?