Economie

Cluj, pe locul doi la cumpărături de produse de curățenie în perioada Black Friday

Detergentul capsule, balsamul de rufe, săpunul lichid şi dezinfectantul de toaletă au fost produsele de curăţenie cele mai cumpărate de români de Black Friday,

Topul preferinţelor românilor în materie de produse de curăţenie şi de îngrijire personală a fost completat de prosoape de bucătărie, şerveţelele umede şi absorbante, relevă un retailer online.

Interesul pentru achiziţia de produse de curăţenie şi de îngrijire personală a revenit, în proporţie de peste 70%, femeilor, ele fiind cele care au urmărit reducerile la astfel de produse, pentru achiziţia cărora au folosit, cu precădere, telefonul mobil.


Peste 75% dintre comenzile înregistrate pe site în perioada campaniei de Black Friday au fost făcute de pe telefoane mobile, şi peste 22% de pe desktopuri.

Completând profilul românilor cumpărători de produse de curăţenie şi de îngrijire personală, aproape 55% dintre aceştia au între 25 şi 34 de ani, iar aproape 20% între 35 şi 44 de ani.


Românii care au achiziţionat produse de curăţenie şi de îngrijire personală în campania de Black Friday de anul acesta au fost mai hotărâţi decât anul trecut, cumpărătorii finalizând comenzile, în medie, în mai puţin de patru minute de la intrarea pe site.

Cele mai multe comenzi au venit din Bucureşti, Capitala fiind urmată, la mare distanţă, de Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Sibiu şi Braşov.

Etichete: cluj black friday
abonare newsletter