monitorulcj.ro Menu

Economie

Clujenii, lideri la inventivitate! Ce legătură e între un laptop cu tastatură în japoneză și Ziua îndrăgostiților?

Clujenii s-au pregătit deja de Valentine’s Day cu ofertă variată de produse scoase la vânzare pe site-urile de profil, “pentru a umple de bucurie inimile” celor care le vor primi.

sursa foto: lajumate.ro

Cadourile sunt din cele mai inedite, iar anunțurile dau impresia că Ziua îndrăgostiților e folosită ca pretext pentru a vinde orice are puține șanse altfel.

Spre exemplu, un clujean a găsit oportunitatea de a face vandabil un laptop cu tastatură în japoneză.

“De Valentine’s Day, dăruiește-i iubitei tale cel mai neașteptat cadou: un laptop Sony Vaio, roz, cu tastatura în limba Japoneză, și spune-i «Iubito, viața alături de tine este ca limba japoneză. Oricât de dragă mi-ar fi, tot nu reușesc să o înțeleg!»”, spune bărbatul în anunț. El cere 99 de euro pentru produs.

De la ședințe foto la forme din silicon pentru gătit

Pe lângă clasicele anunțuri pentru bijuterii în formă de inimă, aranjamente florale sau cutii “cu motive pentru care te iubesc” au câștigat teren ședințele foto.

De Crăciun clujenii au umplut rețelele de socializare cu fotografii realizate de profesioniști. Fotografii au intuit ocazia de a prinde noi contracte și au postat anunțuri cu oferte de ședințe foto pentru Valentine’s Day. Prețurile încep de la 100 de lei.

Tot la categoria inedit putem include și oferta unui “mic dejun altfel”, realizat cu forme din silicon în formă de inimioare.
“Surprinde iubitul sau cei mici cu micul dejun! Dacă faci aranjamente cu legume va fi superb fără mult efort!”, se arată în anunț. Setul de patru forme ajunge la 50 de lei.

Anii trecuți magazinele online așteptau creșteri de 50% a vânzărilor

Valentine’s Day este de ani buni o oportunitate pentru magazinele online să atragă mai mulți clienți și să genereze venituri suplimentare față de o perioadă normală a anului. Încasările cresc chiar cu 50% dacă e să ne luăm după estimările din anii trecuți.

Gun Media, agenție de marketing online din România, cu focus pe campanii de performance (PPC, SEO & Social Media), a întocmit o listă cu lucrurile care nu trebuie să lipsească din campaniile de vânzări specifice Zilei Îndrăgostiților.

„Implementată corect, o campanie de marketing online dedicată acestei perioade, poate aduce un plus de 10-15% în vânzări, față de o lună normală. Evident, rezultatele unei astfel de campanii variază și în funcție de bugetul și efortul depus de fiecare companie”, declară Robert Trandafir, fondatorul agenției Gun.

Este nevoie de mesaje cheie și texte cât mai creative, în funcție de categoria de public către care te adresezi. Este important să creezi mesaje specifice atât pentru femei, cât și pentru bărbați, dar și în funcție de segmentele de vârstă, spun specialiștii în marketing.