Economie

ANAF a lansat o campanie de educare socială

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a început din luna aprilie a anului 2015 o campanie de conştientizare a contribuabililor români.

Campania de publicitate prevede promovarea, pe o perioadă de trei luni de zile, a unor spoturi de televiziune, radio, dar şi articole în presa scrisă şi mediul online. Campania a început din luna aprilie şi va dura trei luni de zile.

ANAF vrea să colaboreze cu contribuabilii, pe care i-a numit „clienţi”, şi vrea să consolideze o comunicare mai eficientă cu aceştia.


Fiscul mizează pe informarea şi conştientizarea cetăţenilor asupra legislaţiei şi obligaţiilor care le revin, astfel încât cetăţenii să devină partenerii ANAF.

„Toate acestea sunt posibile datorită taxelor pe care tu le plăteşti şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală le administrează. Distribuţia lor este stabilită de Guvernul României şi aprobată de Parlament, dar banii vin de la tine: contribuabilul. Iar când tu îţi achiţi obligaţiile fiscale corect, sunt bani pentru toate. Eşti un bun român. România funcţionează cu taxle tale”, se arată în spotul de promovare al ANAF.


Proiectul este susţinut cu ajutorul fondurilor europene.

abonare newsletter