Economie

Luna reducerilor la Clujana

Clujana a intrat în luna reducerilor. Pe tot parcursul lunii august preţurile la colecţia de primăvară-vară sunt cu 40% mai mici, atât în magazinele Clujana cât şi online.

În luna iulie societatea a mai deschis două magazine, în Bucureşti şi Satu Mare, fiind astfel prezentă pe piaţa din România cu opt unităţi. Magazinele sunt operate împreună cu un partener privat şi oferă clienţilor modele de încălţăminte din piele naturală la un preţ mult mai mic decât modelele de export de pe piaţa românească. Anul acesta s-au lansat sub brandul propriu ghetele cu talpă flexibile şi pantofii stiletto, colecţiile fiind disponibile în toate unităţile cu vânzare, dar se pot achiziţiona şi de acasă, prin magazinul on-line disponibil pe site-ul oficial al societăţii (www.clujana.com).

Faţă de anul trecut, vânzările au crescut cu aproximativ 50%, mai ales datorită relansării modelor pentru bărbaţi. Vorbim despre 40 de modele lansate pe piaţă în ultimii doi ani. În prezent, se lucrează la pregătirea colecţiei de încălţăminte toamnă-iarnă 2014-2015, aceasta urmând să fie disponibilă în magazinele proprii în perioada „back to school”.


Clujana este un brand de tradiţie al Clujului, fiind prezent pe piaţa românească de peste 100 de ani. Societatea a trecut de-a lungul anilor prin momente dificile, însă acum s-a adaptat pieţei şi a stabilit contacte cu clienţi din Europa (Olanda, Italia), din toamnă pregătindu-se să intre şi pe piaţa din Rusia. Fabrica este în plin proces de dezvoltare, produsele sale fiind prezente la târgurile europene de profil, unde se stabilesc continuu noi contacte şi parteneriate pentru furnizarea de încălţăminte. În momentul de faţă Clujana S.A. are peste 380 de angajaţi, 1 300 de perechi de papuci plecând zilnic din fabrică.

abonare newsletter